کد خبر ۲۸۰۱۹ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۶
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم خبر داد

برنامه‌ریزی هدفمند برای توسعه همگانی دوچرخه‌سواری در قم

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از برنامه‌ریزی هدفمند این هیئت برای توسعه بخش همگانی دوچرخه‌سواری در قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمدکاظم حججی اظهار کرد: دوچرخه‌سواری قم در بخش قهرمانی و در رشته‌های کورسی و کوهستان که هر یک به مواد مختلف تقسیم می‌شوند، توانمندی و استعداد بسیار بالایی دارد و در سطح کشور در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور حضور فعالی داریم.

وی ادامه داد: این رشته ورزشی جنبه همگانی نیز دارد و ما یکی از مهمترین اولویت‌های هیئت را در تقویم سالیانه خود، توجه ویژه به بخش همگانی قرار داده‌ایم تا از این طریق هم نشاط و شادابی را در بین افراد جامعه ایجاد کنیم و هم اینکه استعدادهای این رشته را شناسایی کنیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم در ادامه به برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد این هیئت ورزشی اشاره کرد و افزود: جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال جاری هیئت دوچرخه‌سواری استان قم در حضور کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

وی بیان کرد: با دعوت رسمی از سوی معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان از کادر اجرایی هیئت دوچرخه‌سواری، جلسه اختصاصی ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال جاری هیئت تشکیل شد و در آن اهداف و نحوه اجرایی شدن برنامه‌های آتی هیئت دوچرخه‌سواری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حججی ابراز کرد: این جلسه با حضور روح‌الله رمضانی‌ورزنه معاون توسعه امور ورزش، حمید نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زهره فلاح کارشناس امور ورزش بانوان و اعضای هیئت دوچرخه سواری استان قم در دفتر معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: تدوین و تبیین برنامه و طرح‌های عملیاتی هیئت با هدف اجرایی شدن مطلوب برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی ارائه شده سال جاری، برنامه‌ریزی هدفمند برای توسعه بخش همگانی دوچرخه‌سواری در سطح استان و همچنین تلاش در ارتقای زمینه قهرمانی این رشته در سطح کشور، از جمله نکات مهمی بود که در این جلسه مطرح شد و هیئت دوچرخه‌سواری استان قم خود را ملزم به اجرایی کردن آنها می‌داند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم اضافه کرد: از سوی رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم موضوع حمایت مالی برای اجرایی کردن برنامه‌های ارائه شده در تقویم ورزشی امسال مطرح شد که امیدوارم به زودی دوچرخه‌سواری قم در این بخش واقعا تقویت شود، چون برنامه‌های خوبی پیش‌بینی کرده‌ایم اما یکی از موانع محدودیت‌های مالی است.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم، کادر اجرایی و اعضای هیئت دوچرخه‌سواری را ملزم به طرح‌ریزی و اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت دانست تا علاوه بر حضوری موفق در مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور به اهداف پیش‌بینی شده هیئت دست یابیم.

حججی یادآور شد: از دیگر موضوعات مورد تاکید گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این جلسه، پیگیری اقدامات لازم به منظور سازماندهی امور ورزشکاران، مربیان، داوران و کادر برگزاری مسابقات در به انجام رساندن مسابقات استانی بود که در حال اجرای آن هستیم.

وی برگزاری جلسه بررسی و بازبینی عملکرد فصل بهار هیئت دوچرخه‌سواری استان قم را مفید ارزیابی کرد و در ادامه افزود: مسابقات متنوع در این مدت در سطح استان برگزار شده و خوشبختانه در هر دو رشته کورسی و کوهستان طبق تقویم فدراسیون دوچرخه‌سواری شاهد اعزام تیم‌های منتخب استان به مسابقات کشوری و لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور بوده‌ایم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم اظهار کرد: امیدوارم با رفع مشکلات و کمبودهای موجود در بخش تجهیزات به خصوص دوچرخه‌های مسابقه‌ای و تمرینی، بتوانیم همچنان گام‌های موثری برای توسعه و تحول در دوچرخه‌سواری قم برداریم چون نیروهای مستعدی در دوچرخه‌سواری قم داریم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com