کد خبر ۲۹۹۹۶ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷
رئیس هیئت دوچرخه سواری قم :

نخستین مرحله لیگ دوچرخه سواری قم برگزار شد

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: نخستین مرحله لیگ دوچرخه سواری استان قم با حضور هشت تیم و با درخشش مجتبی رئیس الذاکرین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد کاظم حججی اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کادر اجرایی هیئت دوچرخه سواری استان قم روز نخست از اولین مرحله لیگ دو چرخه سواری استان قم روز یکشنبه در قم برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۳۰ دوچرخه سوار در قالب ۸ تیم مختلف در پیست دو چرخه سواری مفید قم و در ماده کراس کانتری به انجام رسید.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: در پایان مرحله نخست مجتبی رئیس الذاکرین از تیم ثامن الائمه به مقام نخست دست یافت و مهدی علیرضالو از تیم هم رکابان نایب قهرمان شد و محمد رضا حائری از تیم تورنادو به مقام سوم رسید.

حججی بیان داشت: مسابقه دور حذفی مرحله اول لیگ دوچرخه سواری استان قم نیز جمعه ۱۳شهریورماه و به مناسبت هفته دولت برگزار خواهد شد و دوچرخه سواران ۸ تیم شرکت کننده با هم رقابت می‌کنند.

وی عنوان کرد: ثامن الائمه، هم رکابان الف و ب، تورنادو، امین سیکلت، نصر، منطقه چهارمردان و منظریه تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌های لیگ دوچرخه سواری استان قم را تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری کراس کانتری بانوان کشور برای قم با یک مدال نقره ارزشمند همراه بود و محبوبه اوحدی دوچرخه‌سوار خوش آتیه قم در مرحله سوم این مسابقات نیز عنوان نایب‌قهرمانی خود را تکرار کرد.

حججی افزود: اوحدی در این مسابقات که در گیلان برگزار شد با زمان یک ساعت و ۳۴ دقیقه و با فاصله ۳۰ دقیقه‌ای نسبت به شیوا توکلی دوچرخه‌سوار تیم فستوس کی تی‌ام به مقام دوم دست پیدا کند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com