کد خبر ۲۸۰۴۴ انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۶
با ارسال نامه ای عنوان شد؛

تقدیر تولیت مسجد جمکران از فرماندهی نیروی انتظامی

تولیت مسجد مقدس جمکران طی نامه‌ای به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، از خدمات ارزشمند فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان قم در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان تقدیر کرد.

به گزارش قم نا به نقل از  روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران طی نامه‌ای به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، از خدمات ارزشمند فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان قم در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان تقدیر کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

مسجد مقدس جمکران، به تعبیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان پایگاه عظیم تشیع، هر ساله در ایام نیمه شعبان میزبان خیل کثیر عاشقانی است که از اقصی نقاط جهان به این مکان مقدس مشرف می‌شوند. از این رو مسئولان این مکان مقدس، وظیفه دارند در راستای اهداف بلند این مسجد مبارک با فعالیت‌های عمرانی و اجرایی، زمینه و تسهیلات خدماتی لازم را برای رفاه زائران محترم جهت انجام عبادت فراهم نمایند که این مهم جز با همکاری و مساعدت دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف اجرایی در انسجام خدمات میسر نمی‌شود.

 در نظام مقدس جمهوری اسلامی، واژه‌ی ارزشمند خدمت، از قداست و جایگاه معنوی والایی برخوردار بوده و توفیق خدمت در تجلیگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) مسجد مقدس جمکران، دارای درجات و ارزشی مضاعف است.

 بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از خدمات ارزشمند فرماندهی محترم و کارکنان خدوم نیروی انتظامی استان قم که تلاش قابل تحسینی را در ایجاد بسترهای خدمات رسانی به میهمانان حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) در برگزاری هر چه باشکوهتر جشن‌های نیمه شعبان این مکان مقدس از خود نشان دادند، اعلام داشته، توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com