کد خبر ۲۵۹۲۱ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
تولیت مسجد مقدس جمکران:

شهرداری قم در جهت برجسته‌سازی جلوه فرهنگی قم تلاش کند‌

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: عملکرد شورای شهر و شهرداری قم و جلوه‌های معنوی شهر قم، می‌تواند در الگوسازی یک شهر اسلامی، اهمیت زیادی داشته باشد زیرا شهرداری‌ها در جلوه فرهنگی شهر نقش مهمی دارند.

به گزارش قم نا از مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان که پیش از ظهر امروز در دیدار با هیئت رئیسه و اعضای شورای اسلامی شهر قم سخن می‌گفت، اظهار داشت: غربی‌ها در ابتدای انقلاب اسلامی مدام اظهار می‌کردند که جمهوری اسلامی امروز سقوط می‌کند یا 6 ماه دیگر اما امروز خود آن‌ها اظهار می‌کنند که از نشستن با یک مسئول ایرانی سر یک میز احساس افتخار می‌کنند و در مذاکرات نیز، 6 کشور در یک طرف هستند و جمهوری اسلامی در این طرف میز مقتدرانه نشسته است.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: عزت جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می‌شود و به طور معجزه آسایی پیش می‌رود که این از لطف خداست.

حجت‌الاسلام رحیمیان تاکید کرد: مردم ایران استقامت کردند و خداوند فتح و ظفر را نصیب آن‌ها کرد زیرا مردم ایران مقاومت کردند و نگذاشتند در 8 سال جنگ، یک وجب از خاک ایران نصیب دشمن شود یا جمهوری اسلامی تجزیه شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به الطاف الهی به ملت ایران اظهار داشت: آمریکایی که متحد صدام و حامی او در بمباران ایران بود، با چرخشی 180 درجه‌ای و با هزینه مادی و انسانی زیاد و سرشکستگی در میان ملت‌های جهان، صدام را سرنگون کرد و اکنون خودشان اعتراف کرده‌اند که در عراق موفق نشده‌اند.

وی با اشاره به جنایات تکفیری‌ها و آل سعود، تاکید کرد: وقتی داعش وارد عراق شد، 60 کشور علیه آن اعلام عملیات کردند اما در عمل هیچ کاری نکردند، بلکه از هوا به آن‌ها کمک کردند.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری قم و جلوه‌های معنوی شهر قم، می‌تواند در الگو سازی یک شهر اسلامی، اهمیت زیادی داشته باشد زیرا شهرداری‌ها در جلوه فرهنگی شهر نقش مهمی دارند و معماری خود جلوه فرهنگی دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com