کد خبر ۲۸۱۷۴ انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
بازديد سرپرست استانداری قم از پروژه های شاخص عمرانی شهر قم

تاكيد همتی بر كار جهادی همه ی مسئولان مديريت شهری

فریدون همتی سرپرست استانداري قم به همراه شهردار قم و جمعی از مدیران در بازديد از پروژه هاي شاخص عمراني شهر قم بر ضرورت كار جهادي همه ي مسئولان مديريت شهري در اجراي اين پروژه ها تاكيد كرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومي استانداري قم فريدون همتي سرپرست استانداري قم صبح امروز به همراه شهردار قم و جمعي از مديران از پروژه هاي در حال ساخت تقاطع سه سطحي بلوار 15 خرداد، بلوار مرجعيت و متروي قم بازديد نمود و از نزديك در جريان پيشرفت اين پروژه ها قرار گرفت.
سرپرست استانداري قم در اين بازديد كه حدود سه ساعت به طول انجاميد، با اشاره به وجود 14 پروژه ي عمراني بزرگ و شاخص در قم اظهار كرد: عزم جدي و اراده ي مسئولين استان بر اتمام پروژه هاي نيمه تمام است.
وي با بيان اينكه مسائل و مشكلات پروژه ها بايد هر چه سريع تر احصاء و اولويت بندي شوند خاطرنشان كرد: بايد با تلاش مضاعف و سرعت دادن به روند اجراي طرح ها بر اساس زمانبندي ها، مردم شريف قم و زائرين حرم كريمه ي اهل بيت (س) را از خدمات اين طرح ها بهره مند سازيم.
همتي همچنين آمادگي جدي دولت در راستاي كمك به رفع موانع پروژه هاي مديريت شهري را مورد توجه قرار داد و افزود: رفع مشكلات و موانع پيش روي اين طرح ها با كار جهادي و همدلي دستگاه ها امكانپذير مي باشد.
سرپرست استانداري قم در ادامه طرح فروش اوراق مشاركت متروي قم به مبلغ 3300 ميليارد ريال را مورد توجه قرار داد و گفت: به زودي منابع مالي جديدي به پروژه ي متروي قم تزريق خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com