کد خبر ۲۸۳۷۲ انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
سرپرست استانداری قم مطرح کرد

حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان

سرپرست استانداری قم در دیدار رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس استان قم خواستار حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل جدید شد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، فریدون همتی سرپرست استانداری قم در دیدار با احمد حسینی مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس استان قم بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید و آشنایی آنها با آرمان‌های شهدا تأکید کرد.
وی آشنا کردن نسل‌های آینده با ارزش‌های شهدا و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس را مهم و ضروری خواند و تصریح کرد: تأثیر این آثار بر نسل جدید علاوه بر شناخت ایثار و فداکاری‌های نسل‌های پیش خود در حفظ تمامیت ارضی کشور و دفاع از ایران اسلامی، موجب زنده ماندن احساس و اشتیاق وطن پرستی و آمادگی برای فداکاری برای کشور در نسل جدید می‌شود.

سرپرست استانداری قم حفظ و ترویج آثار و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را موجب درخشش هرچه بیشتر این دوره در تاریخ کشور دانست و خاطرنشان کرد: اهتمام استانداری و همه دولتمردان در کشور بر خدمت‌رسانی به این مجموعه است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و اهمیت ویژه آن در نگاه دولت تدبیر و امید افزود: باید با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و رفع چالش‌های احتمالی در مسیر کار برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با وسعت و دقت و باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com