کد خبر ۲۸۲۱۸ انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۲
دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد

اعزام تنیسورهای قم به 3 رویداد مهم تنیس 2015 آسیا

دبیر هیئت تنیس استان قم از دعوت تنیسورهای قمی به اردوی تیم ملی کشورمان برای اعزام به سه رویداد مهم تنیس آسیا در سال 2015 خبر داد.

به گزارش قم نا ، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: با پایان مسابقات تنیس جام رمضان قهرمانی کشور در اصفهان به زودی مسابقات تور تنیس آسیا به عنوان نخستین رویداد مهم بین‌المللی تنیس با حضور نمایندگان تنیس کشورمان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که تنیسورهای کشورمان از جمله تنیس‌بازان شایسته و آینده‌دار استان قم بعد از آن مسابقات دیگری همچون رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا و دیویس کاپ آسیا را نیز پیش‌رو دارند و باید با آمادگی بالا در این میادین به مصاف رقبا بروند.

دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: مسابقات تنیس جام رمضان قهرمانی کشور که امسال با استقبال قابل توجه تنیسورها برگزار شد، میدان رقابت مدعیان عضویت در تیم ملی تنیس برای حضور در پیکارهای آسیایی و بین‌المللی سار جاری بود و با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

وی ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس جام رمضان قهرمانی ایران با حضور 471 تنیسور از 19 استان کشور به میزبانی اصفهان و در خانه تنیس ملل برگزار شد و استقبال شرکت‌کنندگان موجب شد تا مسابقات بخش پسران به مجموعه ورزشی انقلاب انتقال یابد.

خاتمی عنوان کرد: با توجه به اینکه سیاست فدراسیون حمایت و پشتیبانی از تنیسورهای رده‌های سنی پایه است، به همین دلیل همزمان با برگزاری این مسابقات مسئولان فدراسیون تنیس نیز برای بازدید از مسابقات و ارزیابی شرکت کنندگان در اصفهان حضور یافته بودند.

وی خاطرنشان کرد: حساسیت و اهمیت این پیکارها به حدی بود که مسئولان سازمان لیگ فدراسیون تنیس، کمیته تیم‌های ملی تنیس، مربیان رده‌های سنی و خانواده‌های تنیس‌بازان نیز در آن حضور داشتند که حضور این تعداد از مسئولان نشان از اهمیت رده‌های سنی دارد.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان کرد: با توجه به اینکه حضور این تعداد شرکت‌کننده برای حضور در یک چنین رویدادی بی‌نظیر و قابل تحسین است، والدین تنیسورها رضایت خود را از برگزاری این مسابقات اعلام کردند که این رضایت‌مندی سبب شد تا مسئولان برگزاری مسابقات برای تداوم برگزاری این پیکارها با انگیزه‌تر شوند.

وی با اشاره به جذب تنیسورهای نخبه برای حضور در تیم‌های ملی، افزود: با توجه به اینکه استقبال گسترده تنیسورها در این رقابت‌ها فرصت خوبی برای شناسایی نخبه‌ها بود، مربیان تیم‌های ملی با حضور در مکان برگزاری این دوره، شرکت کنندگان را ارزیابی کردند و از بین آنها نفرات برتر برای شرکت در اردوی آماده‌سازی انتخاب شدند.

خاتمی بیان کرد: یکی از نکات قابل توجه در برگزاری این مسابقات، فرصتی بود که در اختیار تنیسورها قرار داده شد تا شانس خود را برای رقابت در دو رده سنی بیازمایند که این اتفاق موجب شد تا رقابت‌های جام رمضان از حساسیت بیشتری برخوردار شود و بازی‌ها در سطح بالایی به انجام برسد.

وی اظهار کرد: در رده سنی زیر 12 سال علی زندی‌فر و محمد یوسف‌زاده به عنوان نماینده قم به مصاف حریفان رفتند و در رده سنی زیر 14 سال سینا یوسف‌زاده، علی سیفی، مرتضی مرشدی، سینا موسوی، معین طاهری،‌ نجفی و حامدی نمایندگان تنیس قم بودند.

دبیر هیئت تنیس استان قم خاطرنشان کرد: همچنین در رده سنی زیر 16 سال مهدی آدابی، محمدحسین جلالیان و مهدی میرعارفی به مصاف رقبا رفتند و در رده سنی زیر 18 سال مهرداد میرعارفی و حسین نوش‌زاده برای تیم قم در میدان مسابقه حاضر شدند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com