کد خبر ۲۹۰۰۷ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۵
دبیر هیئت تنیس قم :

ناکامی نمایندگان قم در آغاز لیگ برتر تنیس کشور‌

دبیر هیئت تنیس قم از ناکامی و ۲ شکست برای نمایندگان قم در آغاز مرحله نخست لیگ برتر تنیس نوجوانان کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، سید مقتدا خاتمی اظهار داشت: مسابقات تنیس لیگ برتر نوجوانان کشور موسوم به لیگ آینده‌سازان در دور رفت آغاز شد و در نخستین مرحله این مسابقات، یک پیروزی و 2 شکست در کارنامه نمایندگان قم در لیگ برتر تنیس نوجوانان کشور ثبت شد.

وی افزود: استان قم امسال با 4 تیم ویونا اسپورت، خاتم، پودر سنگ کارگر و آریا گرانول در لیگ برتر تنیس نوجوانان کشور شرکت کرده است که در روز نخست این مسابقات تیم آریا گرانول قم استراحت داشت اما 3 تیم دیگر به میدان رفتند.

دبیر هیئت تنیس قم گفت: تیم کارخانجات پودر سنگ کارگر در نخستین دیدار خود به مصاف تیم آکادمی تنیس قزوین رفت و 3 بر صفر مغلوب شد که معین طاهری در مسابقات انفرادی نخست به مسعود عزیزی از قزوین باخت، عرشیا کارگر از قم در مسابقه انفرادی دوم مغلوب رسا نجاتیان شد و نمایندگان قم در مسابقه دوبل نیز بازنده میدان شدند.

خاتمی بیان کرد: تیم‌های تنیس ویونا اسپورت قم و خاتم قم نیر در دیگر مسابقه برگزار شده برابر هم قرار گرفتند تا دو تیم قمی در نخستین دیدار مسابقه دو تیم همشهری را برگزار کنند که این مسابقه با برتری 2 بر یک تیم خاتم همراه بود.

وی عنوان کرد: در مسابقه انفرادی اول، سید علی سید صالحی از ویونا اسپورت با نتایج 6 بر 3 و 6 بر 4 برابر سهیل زندی فر از تیم خاتم قم به پیروزی رسید اما در مسابقه انفرادی دوم، امیر نجفی از تیم خاتم قم با نتایج 6 بر 3 و 6 بر 2 از سد سپهر سهرابی از ویونا اسپورت گذشت.

دبیر هیئت تنیس قم تصریح کرد: در مسابقه دو نفره نیز تیم دوبل نجفی و حامدی از باشگاه خاتم در یک مسابقه نفس‌گیر با نتایج 10 بر 7 و 6 بر 3 در برابر تک ست برده حریف با امتیاز 6 بر یک، موفق به کسب پیروزی شد تا این مسابقه با پیروزی خاتم قم به پایان برسد.

خاتمی تصریح کرد: در مرحله دوم این مسابقات تیم ویونا اسپورت قم با استقلال مسابقه می‌دهد، کارخانجات پودر سنگ کارگر قم با آکادمی تنیس آپت دیدار می‌کند و باشگاه آپت با خاتم الانبیاء پیکار می‌کند و آریا گرانول قم و امیران ارومیه با هم دیدار می‌کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com