کد خبر ۲۸۲۲۷ انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۵
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی؛

روز قدس نمایش قدرت و اتحاد امت اسلامی است

احمد امیرآبادی که در راهپیمایی روز قدس حاضر شده است اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به رژیم صهیونیستی می‌فهماند که مسلمانان با یکدیگر متحد هستند و امت واحدی هستند.

به گزارش قم نا به نقل از قم نگار ، احمد امیرآبادی که در راهپیمایی روز قدس حاضر شده است در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: دشمنان اسلام امروز به دنبال اختلاف‌افکنی میان مسمانان هستند که باید در این خصوص هوشیار بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مستکبران کودکان و زنان را در یمن و بحرین می‌کشند به دنبال ایجاد اختلافات در مسلمانان هستند افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به رژیم صهیونیستی می‌فهماند که مسلمانان با یکدیگر متحد هستند و امت واحدی هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی ارتباط با مسئله هسته‌ای نیز دارد، خاطرنشان کرد: امروز مذاکره‌کنندگان کشورمان با قدرت‌های جهان بر سر میز مذاکرات نشسته‌اند.

امیرآبادی با بیان اینکه باید برای مذاکره‌کنندگان کشورمان دعا کنیم گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد مردم پشتیبان مذاکره‌کنندگان هستند و با این پشتیبانی مذاکرات شاهد عزت تیم مذاکره‌کننده ما خواهد بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار مذاکره‌کنندگان باید حفظ شود، تصریح کرد: از همه مردم شریف قم دعوت می‌کنم به خیل عظیم راهپیمایان بپیوندند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com