کد خبر ۲۸۱۹۰ انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۰

حضور مدیران و کارکنان اداره کل تأمین‌اجتماعی قم در راهپیمایی روز قدس

اداره کل تأمین‌اجتماعی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تأکید بر حضور گسترده مدیران و کارکنان این اداره کل در راهپیمایی روز قدس از عموم مردم شهیدپرور استان برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین‌اجتماعی قم،در بخشی از این اطلاعیه آمده است: روز قدس به عنوان سمبل و نماد جاویدان حمایت از حق و مبارزه با باطل در قلوب مسلمانان جهان نقش بسته است. امام خمینی(ره) با رهبری پیامبر گونه خود مسیری روشن را برای تمامی مسلمانان و آزادگان جهان ترسیم فرمودند و مردم ایران با ارشادات رهبری فرزانه انقلاب مفتخر به پرچمداری این مبارزه مقدس هستند.
مدیران و کارکنان اداره کل تأمین اجتماعی در سالروز آن ابتکار و حرکت دوران ساز امام راحل باردیگر به یاری مسلمانان ستمدیده فلسطین به پا می‌خیزند و در کنار اقشار مختلف مردم ایران و تمامی مسلمانان جهان برسر رژیم جنایت‌کار و کودک‌کش صهیونیستی و سایر جریان‌های قدرت همچون حکومت عربستان و... که ستم علیه مسلمانان را ویژگی خود قرار داده‌اند، فریاد می‌زنند تا بانگ آزادی فلسطین از چنگال اشغالگران بار دیگر درتمامی جهان طنین انداز شود.
چشم امید مردم فلسطین و محافظان نخستین قبله گاه مسلمین در روز قدس به مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.
ما مدیران و کارکنان اداره کل تأمین اجتماعی استان قم به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک می‌گوییم و از مردم بزرگوار و حقیقت‌جوی قم دعوت می‌کنیم تا در این روز شریف بار دیگر اتحاد و یکپارچگی مسلمانان را در برابر دشمن صهیونیستی به نمایش گذارند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com