کد خبر ۲۸۲۷۹ انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
سرپرست استانداری قم:

تقاطع غیر همسطح بلوارهای 15 خرداد و عمار یاسر تا پایان سال افتتاح شود

سرپرست استانداری قم با اشاره به برخی مشکلات پروژه تقاطع غیر همسطح بلوارهای 15 خرداد و عمار یاسر، بر ضرورت احصاء و ارائه راهکار برون رفت از این مشکلات تاکید کرد و خواستار افتتاح این پروژه تا پایان سال جاری شد.

به گزارش قم نا از روابط عمومی استانداری قم، فریدون همتی در جلسه پیگیری روند پیشرفت پروژه تقاطع غیر همسطح بلوارهای 15 خرداد و عمار یاسر با اشاره به تلاش مسوولان برای خدمت گذاری به مردم، ضرورت تسریع در اجرای طرح های شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: باید با اجرای هر چه سریعتر این طرح ها زمینه بهره مندی مردم از آنها را فراهم کنیم.

وی بر لزوم شفاف سازی مشکلات موجود در این پروژه از جانب پیمانکار و دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد.

مشاور عالی وزیر کشور با مکلف کردن شرکت آب و فاضلاب استان برای به پایان رساندن پروژه لوله گذاری فاضلاب در محدوده پروژه ظرف یک ماه آینده خاطرنشان کرد: شهرداری تعهد نموده است تا مشکل معرض مالی و ملکی حریم پروژه را مرتفع نماید و پیمانکار نیز باید حداکثر تا بهمن ماه سال جاری، تقاطع غیر همسطح بلوارهای عمار یاسر و 15 خرداد را به بهره برداری برساند.

در ابتدای جلسه نیز مهندس آزاد از قرارگاه سازندگی قائم بعنوان پیمانکار طرح با ارائه توضیحاتی در مورد علل به تاخیر افتادن پروژه بیان داشت: قرارگاه برای تحویل طرح بصورت شبانه روزی و در سه شیفت مشغول به کار خواهد بود تا در موعد مقرر از این تقاطع بهره برداری شود.

 ** خیرین بازوان پربرکت دولت در عرصه های مختلف هستند

سرپرست استانداری قم با اشاره به حضور خیرین در عرصه های مختلف از جمله مدرسه سازی، احداث مسجد، بیمارستان و فضاهای آموزشی اظهار کرد: خیرین بازوان پربرکت دولت در عرصه های مختلف هستند.

فریدون همتی در نشست خیرین دانشگاه حضرت معصومه (س) که در تالار امیران برگزار شد، حضور خیرین در عرصه های مختلف را موجب دلگرمی مسوولان دانست.

وی با اشاره به تاسیس دانشگاه دخترانه حضرت معصومه (س) ، فعالیت های این دانشگاه در زمینه های مختلف را در خور قدردانی دانست و ابراز امیدواری کرد: با حمایت جدی و همه جانبه خیرین شاهد ترقی آن در عرصه های مختلف باشیم.

همتی بیان داشت: مراجع عظام تقلید و مردم شریف قم در عرصه های مختلف از جمله مدرسه سازی، احداث مسجد، بیمارستان و فضاهای آموزشی فعالانه حضور داشته اند و حمایت کرده اند.

وی بر استفاده از این ظرفیت های عظیم در توسعه فضاهای آموزش عالی استان به ویژه دانشگاه حضرت معصومه(س) تاکید و تصریح کرد: با وجود کمک خیرین قطعا دانشگاه هایی در شان جایگاه و موقعیت این شهر خواهیم داشت.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com