کد خبر ۲۸۴۴۰ انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
مشکلات مالی تیم صبا را حل می‌کنیم

همتی: تیم فوتبال صبا در قم می‌ماند

سرپرست استانداری قم با بیان اینکه به دنبال حل مشکلات مالی تیم صبا هستیم، گفت: این تیم در قم می‌ماند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، فریدون همتی در نشست صمیمی با بازیکنان و کادر فنی تیم صبا قم به نقش این تیم در افزایش نشاط و روحیه شادابی در بین جوانان قم اشاره کرد.

سرپرست استانداری قم با اشاره به اهمیت ورزش‌های پرطرفداری مثل فوتبال افزود: این تیم برای قم ظرفیتی مناسب بوده و سبب افزایش نشاط اجتماعی و شادابی جوانان و نوجوانان استان است.

وی با اشاره به زحمات صورت گرفته در طول لیگ‌های گذشته برای باقی ماندن تیم صبا در لیگ برتر و در شرایط مناسب فنی خاطر شان کرد: بازیکنان باید با تکیه بر غیرت فردی و تیمی تلاش ویژه‌ای را برای حفظ موقعیت تیم صبا در لیگ برتر و صعود به رده‌های بالای جدول داشته باشند.

مشاور ارشد وزیر کشور با تشریح راهکارهای برون رفت این تیم از شرایط مالی کنونی ادامه داد: با اتخاذ تصمیمات درست و به موقع و تخصیص منابع مالی ممکن در جهت برطرف کردن نگرانی‌های بازیکنان و کادر فنی تیم در تلاش هستیم.

همتی با بیان اینکه تیم صبا در قم خواهد ماند افزود: این تیم باید بدور از هرگونه دغدغه به دنبال برنامه‌ریزی و آماده‌سازی برای لیگ امسال باشد.

در ابتدای جلسه رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، عابدی مدیرکل ورزش و جوانان ، جهان بینی سرپرست و تاتار سرمربی تیم صبا به بیان مسائل موجود در مورد تیم صبا و برنامه‌های لازم برای حل این موانع پرداختند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com