کد خبر ۲۴۹۹۷ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۶
ظهر امروز انجام شد

تجلیل از برترین زنان دستگاه‌های اجرایی در قم

برترین کارمندان زن دستگاه‌های اجرایی استان قم ظهر امروز به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن تجلیل شدند.

به گزارش قم نا ، جشن میلاد کوثر به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن ظهر امروز به همت استانداری قم در تالار معصومیه برگزار و در حاشیه این مراسم از برترین کارمندان زن دستگاه‌های اجرایی استان قم تجلیل شد.

در این مراسم معصومه ظهیری مدیرکل زنان و امور خانواده استانداری قم طی سخنانی به اهمیت تحقق و فرهنگ‌سازی شعار سال 94 در میان جامعه اسلامی اشاره و تصریح کرد: بانوان جامعه علاوه بر فعالیت‌های خود در بدنه دولت بخش بزرگی از جمعیت آحاد مردم را به خود اختصاص می‌دهند به همین علت در راستای همدلی میان دولت و ملت کوشا خواهند بود.

وی حدیثی از ائمه اطهار(ع) را بیان کرد و افزود: حضرت زهرا(س) به عنوان دخت نبی‌اکرم و پاره‌ تن ایشان در جهان اسلام شناخته شده است به همین علت می‌توان با الگوبرداری از ایشان به جایگاه‌های والای دنیوی و اخروی رسید.

همچنین حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم در ادامه این مراسم با بیان اینکه صرفه‌جویی در ابعاد مختلف زندگی را باید از زندگی حضرت زهرا(س) آموخت، تصریح کرد: ایشان به عنوان دختر پیامبر اسلام(ص)، همسر حضرت علی(ع) و مادر حسنین(ع) در زندگی خود به ساده‌ترین روش زندگی کرده و از ساده‌ترین خوراک و پوشاک استفاده می‌کردند.

وی به برخی از وقایع تاریخی اشاره کرد و گفت: سبک زندگی اسلامی باید با محوریت بانوان در جامعه اسلامی ترویج داده شود و برای ترویج این سبک باید ابعاد مختلف زندگی بزرگانی همچون حضرت فاطمه‌الزهرا(س) را بررسی کنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com