کد خبر ۲۸۳۰۷ انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷

رئیس مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه خواهران معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه علمیه خواهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی برگزار شد.

به گزارش قم نا ، جت‌الاسلام سید مهدی حسینی رئیس سابق مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه علمیه خواهران در این مراسم که پیش از ظهر امروز برگزار شد گزارشی از نحوه شکل‌گیری و اهداف تشکیل این مرکز ارائه کرد و گفت: این مرکز در سال 82 همزمان با عصر انفجار اطلاعات برای حفظ پیام اسلام ناب محمدی در فراسوی مرزها تشکیل شد و فعالیت خودش را به صورت مطالعات اولیه و تولیدات محدود آغاز کرد.

وی ادامه داد: مرکز در سال 88 رسما اقدام به پذیرش طلاب غیر حضوری در مقطع سطح 3 در دو گرایش فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآن کرده و از سال 90 با رایزنی‌های انجام شده در گرایش تاریخ نیز اقدام به پذیرش طلبه کرد.

رئیس سابق مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه علمیه خواهران افزود: هم اکنون این مرکز از مراکز مهم علمی کشور به شمار می‌رود و نزدیک به 4 هزار نفر طلبه خواهر مشغول تحصیل بوده که از تعداد یک‌هزار و 700 طلبه در سطح 2 و مابقی در 3 مشغول به تحصیل هستند.

حجت‌الاسلام محمدتقی قندی رئیس جدید مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه علمیه خواهران نیز در این مراسم ارائه آموزش به زبان‌های زنده دنیا را در فضای مجازی لازم دانست و از برنامه‌های در دست اقدام مرکز در آینده نزدیک نام برد.

وی تاکید کرد: ما باید بتوانیم از این فضا بهره ببریم تا علاوه بر فارسی‌زبانان خارج از کشور، دیگر افرادی که علاقمند به دریافت آموزه‌ها و تعالیم اسلام ناب محمدی هستند از این فرصت بتوانند استفاده کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com