کد خبر ۲۸۳۱۲ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
در ضیافت افطار سرپرست استانداری قم؛

نشست هم‌اندیشی مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی قم برگزار شد

نشست هم اندیشی مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی قم با حضور فریدون همتی سرپرست استانداری قم برگزار شد.

به گزارش قم نا ، نشست هم اندیشی مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی قم شامگاه یکشنبه در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد.

این نشست با حضور فریدون همتی سرپرست استانداری قم، رضا سیار فرماندار قم، سید حسن رضوی معاون برنامه ریزی استانداری قم، طیبی نژاد رئیس شهرک‌های صنعتی قم، باقر پناهی رئیس مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری قم، علی محمدی رئیس مجمع نمایندگان اصولگرای قم، فراهانی رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان قم و اعضای احزاب وگروه های سیاسی استان قم برگزار شد.

همتی سرپرست استانداری قم در این مراسم با بیان این که یکی از شعارهای روحانی توجه به احزاب بود گفت: دولت تدبیر وامید در راستای تقویت احزاب به عنوان نمایندگان سلیقه‌های سیاسی مختلف کشور فعالیت‌های مناسبی را انجام می‌دهد.

مشاور عالی وزیر کشور با اشاره به برنامه‌های دولت یازدهم در راستای پیشرفت کشور بیان کرد: نگاه رئیس جمهور به عنوان رئیس دولت این است که کشور با استفاده از نخبگان و اندیشه‌های مختلف رشد کند و همگان در راستای پیشرفت کشور سهیم باشند.

رضا سیار فرماندار قم در این مراسم با اشاره به سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان قم اظهار داشت: سفر سال گذشته ریاست جمهوری به شهر مقدس قم یکی از اتفاقات مهم این استان در سال گذشته بود که با استقبال بسیار خوب توسط مراجع و علما و اقشار مختلف مردم روبرو شد که سبب می‌شود تا پشتیبان خوبی برای ادامه کار دولت باشد.

در ادامه این مراسم نمایندگان احزاب استان قم درباره لزوم توجه به کار حزبی جهت پیشرفت استان تاکید کردند و خواستار توجه بیشتر به احزاب استان قم شدند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com