کد خبر ۲۸۳۰۹ انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۱

جلسه تقاهم نامه واگذاری مالکیت تیم صبای قم برگزار شد

تقاهم نامه واگذاری مالکیت تیم صبای قم، روز یکشنبه طی جلسه ای به ریاست سرپرست استانداری قم انجام شد.

به گزارش قم نا از روابط عمومی استانداری قم، سرپرست استانداری قم در این جلسه خواستار تسریع در رسیدگی به وضعیت انتقال مالکیت باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم شد.

فریدون همتی با بیان اینکه حضور تیم صبا در قم موجب افزایش نشاط در شهر قم شده است ابراز امیدواری کرد: با ادامه حضور این تیم لیگ برتری در قم شاهد رشد و ترقی ورزش استان باشیم.

سرپرست استانداری قم با اشاره به ماهیت دولتی باشگاه فرهنگی ورزشی صبا و لزوم غیردولتی بودن آن بر طبق قوانین عرف ورزش بین المللی تصریح کرد: باید برای انتقال مالکیت این باشگاه به بخش غیر دولتی تمامی جوانب قانونی در نظر گرفته شود تا در آینده مشکلی برای باشگاه صبا قم بوجود نیاید.

مشاور عالی وزیر کشور تسریع در این نقل و انتقال مالکیتی را باتوجه به نزدیکی به شروع لیگ فوتبال در فصل جاری ضروری دانست و افزود: تیم صبای قم در استان از جایگاه و محبوبیت مقبولی برخوردار است و باید با توجه به جایگاه ورزشی این تیم در لیگ برتر فوتبال در کنار تسهیل نمودن فعالیت بخش های غیر دولتی در ورزش استان از هر گونه کمک و مساعدتی دریغ ننمائیم .

آقای محجوب خریدار تیم صبای قم نیز با اعلام تعهد نسبت به پرداخت تعهدات تیم صبای قم در قالب تفاهم نامه صورت گرفته با استانداری و پرداخت همه بدهی های این تیم گفت: هدف حضور بنده در استان قم پرورش یک تیم مردمی است که با ارائه بازی های خوب در طول لیگ مردمی بودن خود را ثابت نماید.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com