کد خبر ۲۸۴۱۲ انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۱
معاون سازمان اوقاف قم :

نمایشگاه «خیمه معرفت» طرح ضیافت الهی در کوه خضر قم برگزار می‌شود‌

معاون سازمان اوقاف قم با اشاره به برنامه‌های برگزار شده توسط این سازمان در ماه رمضان گفت: نمایشگاه خیمه معرفت طرح ضیافت الهی با حضور کارشناسان روحانی اساتید دانشگاه در کوه خضرنبی (ع) قم برگزار شده است.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام علی عزیزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه خیمه معرفت توسط سازمان اوقاف اظهارداشت: نمایشگاه خیمه معرفت طرح ضیافت الهی با حضور کارشناسان روحانی اساتید دانشگاه در کوه خضرنبی (ع) قم برگزار شده است.
معاون سازمان اوقاف قم با بیان اینکه نمایشگاه خیمه معرفت شامل 6 غرفه است، افزود: یکی از غرفه‌های نمایشگاه خیمه معرفت غرفه قرائت قرآن است که نوجوانان با لباس مخصوص قرائت قرآن حضور پیدا می‌کنند و قرآن می‌خوانند و جایزه دریافت می‌کنند.
عزیزی با اشاره به استقبال بی‌نظیر از نمایشگاه خیمه معرفت بیان کرد: غرفه کودکان و مسابقات، غرفه مشاوره وقف، غرفه سخنرانی چند رسانه ای که موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی را با ابزار جدید به مردم آموزش می‌دهد.
وی عنوان کرد: استقبال از نمایشگاه خیمه معرفت کوه خضر بسیار بالا است که برای ما غیرقابل پیش‌بینی بود که مردم به این خوبی از نمایشگاه استقبال داشته باشند.
معاون سازمان اوقاف قم با بیان اینکه برنامه جنگ شبانه هر شب در نمایشگاه خیمه معرفت برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌ای جمعه شب با همکاری موسسه اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه برگزار کردیم که در این برنامه به تبیین اقتصاد مقاومتی پرداخته شد و بیش از 2 هزار نفر در این برنامه شرکت کردند.
عزیزی اظهار داشت: نمایشگاه خیمه معرفت از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و اگر شرایط مهیا باشد تا پایان تابستان تداوم دارد، این نمایشگاه هر شب و از ساعت 10 الی 2/30 بامداد در کوه خضر میزبان علاقه مندان است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com