کد خبر ۳۱۶۰۲ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
حجت‌الاسلام محمودی اظهار داشت :

طی دهه نخست محرم امسال:خیمه معرفت حسینی در امامزاده جمال غریب(ع) برپا می‌شود

مسئول فرهنگی امامزاده جمال غریب گفت: طی ده نخست محرم امسال، خیمه معرفت حسینی در قالب طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در این بقعه متبرکه برپا خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر و عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایشان اظهار داشت: بر این اساس خیمه معرفتی در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در آستان مقدس امامزاده جمال غریب(ع) برپا شده است.

وی افزود: این خیمه معرفت شامل غرفه‌های متعددی همچون پاسخ به سوالات شرعی، ایستگاه نقاشی و پاسخ به سوالات و شبهات پیرامون عاشورا و فرهنگ عزاداری است.

مسئول فرهنگی امامزاده جمال غریب(ع) با بیان اینکه از کارشناسان خبره روحانی در غرفه‌های این خیمه معرفت استفاده می‌شود گفت: در دو نوبت صبح و عصر، خیمه معرفت برپا شده در این مکان پذیرای زائران و مشتاقان فرهنگ اهل بیت(ع) خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین طی دهه نخست محرم امسال هر روز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم کوتاهی به همراه سخنرانی روضه‌خوانی در امامزاده جمال غریب(ع) برگزار می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com