کد خبر ۲۸۴۱۷ انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
در جلسه هیئت دولت :

سید مهدی صادقی به عنوان استاندار قم انتخاب شد

دولت تدبیر و امید با انتخاب سید مهدی صادقی به عنوان استانداری قم ، نشان داد که قم محل انتخاب های غیر قابل پیش بینی است و اراده های حزبی و سیاسی بیشترین تاثیر را در انتخاب این سمت را دارد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ، پس از استعفای حجت الاسلام صالحی منش استاندار سابق قم به منظور نامزدی در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب فریدون همتی به عنوان سرپرستی استانداری قم بلاخره استان از بلاتکلیفی در آمد و در جلسه امروز هیئت دولت ، سید مهدی صادقی به عنوان استاندار قم انتخاب شد.

قایم مقام وزیر کشور درباره سوابق سیدمحمد مهدی صادقی گفت: صادقی نیز دارای سوابق مدیریت در بخش های دیپلماسی، اقتصادی و اجتماعی است. وی ریاست شرکت انبارهای وزارت کار و عضو هیئت مدیره سازمان هواپیمایی کشوری را در کارنامه کاری خود دارد و از مدیران سابق وزارت اطلاعات است. صادقی در سابقه مدیریتی خود معاونت استانداری‌های خوزستان، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد، معاونت وزیر آموزش و پرورش و همچنین ریاست ستاد نوسازی مدارس کشور را نیز در کارنامه خود داراست.

دولت تدبیر و امید با انتخاب سید مهدی صادقی به عنوان استانداری قم ، نشان داد که قم محل انتخاب های غیر قابل پیش بینی است و اراده های حزبی و سیاسی بیشترین تاثیر را در انتخاب این سمت را دارد .

در این بین نکته عجیب در انتخاب سید مهدی صادقی نداشتن رزومه فرهنگی است و این استاندار نیز همچون حجت الاسلام صالحی رزومه فعالیت های امنیتی اش بر دیگر مسئولیت هایش چربش دارد و این در حالی است که استان قم بیش از هر مولفه ای یک استان فرهنگی مذهبی است .

پیگیری های خبری این پایگاه نشان می دهد عملکرد دولت در قم نیز همچون استان فارس بوده و برای انتخاب استاندار قم با اکثر نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی مشورتی صورت نگرفته است .

صادقی هم‌اکنون رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت رفاه است. بنا بر شنیده‌ها، وی دوستی قدیمی با علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد.

همچنین سیدمهدی صادقی حدود 10 سال مدیریت شرکت هواپیمایی آسمان را برعهده داشت و سال 1390 جای خود را به کاپیتان باهری داد، اما همچنان عضو هیات مدیره این شرکت است.

عمر مدیران ارشد در استان قم همیشه کوتاه بوده است و باید دید آسمان مدیریتی قم بالاخره آفتابی خواهد شد یا خیر.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
6
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۲

واقعا بی توجهی به قم بسیار زننده است .

پاسخ
4
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۴

بیشتر اطلاعات شما غلط است

پاسخ
4
رکن آبادی ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۱

اطلاعاتی که در مورد ایشان نوشتید با اطلاعات و سوابق استاندار فارس مخلوط شده همشهری: معاونت استانداری‌های خوزستان، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد، معاونت وزیر آموزش و پرورش و همچنین ریاست ستاد نوسازی مدارس کشور مربوط به استاندار فارس است...

پاسخ
3
مهدي ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۸

جناب اقای استاندار بایستی تغییرات گسترده در سطح استان انجام بشه بیش از دوساله هیچ حرکت مثبتی در استان انجام نشده

پاسخ
2
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۸

بیچاره مردم قم که همیشه باانتخابهای حزبی وبی توجهی به شان ومنزلت عش آل محمدص روبروهستند .مانند انتخاب نابجای پیریایی ،صالحی منش وحال هم صادقی که هیچ شناختی ازقم ندارد وهیچ سابقه فرهنگی هم ندارد

پاسخ
۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۸

صادقی اصالتا قمی است و سالیان دراز در این استان زندگانی کرده است؛ پس چگونه ممکن است شناختی از این استان نداشته باشد.
بیایید قضاوت نکنیم و یا حداقل آسان قضاوت نکنیم
«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَ لا تَجَسَّسُوا وَ لا یَغْتَبْ بَعْضُکُمْ بَعْضاً أَ یُحِبُّ أَحَدُکُمْ أَنْ یَأْکُلَ لَحْمَ أَخیهِ مَیْتاً فَکَرِهْتُمُوهُ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ رَحیم» حجرات 12

3
۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۲

ان شالله تغییرات سریع در استانداری و استان قم

پاسخ
1
۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۳

متاسفانه درانتخاب استانداران برای قم اصلا شان قم وجایگاه آن لحاظ نمیشود وتنها ملاحظات حزبی وگروهی برای انها مهم است آخر انتخاب مدیر انبارهای گمرک برای استانداری قم پایتخت دینی وفرهنگی جهان تشیع، اهانت به مردم قم نیست؟

پاسخ
1
اسلامپور ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴

آری؛ حزب بازی و رفیق بازی و بی توجهی به انتخاب شایسته سالاری، بر مشکلات قم عزیز می افزاید.... مظلومیت قم همیشه مشهود بود و هست.... کسی به فکر فقرا و محرومن و محرومیتهای قمی نیست..... تاریخ قم خود گویای این سخن است.... چه بگویم...

پاسخ
1
۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰

اولا آسمان نه و ایران ایرتور درثانی ایشون تا حالا ثابت کردن مدیر موفقی هستن تو استانداری حزب و جناح فرق چندانی نداره مهم عملکرده

پاسخ
2
مجتبی صفاریان ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳

با سلام
ضمن تبریک به تمام اهالی قم به خاطر این انتخاب خوب از طرف دولت محترم.
به استحضار میرساند که آقای مهدی صادقی به مدت ده سال مدیر عامل شرکت هوایی ایران ایر تور و قبل آن نیز معاونت خدمات فرودگاهی هما بوده و از کارشناسان بزرگ صنعت هوایی کشور می باشند که در ایران ایر تور کارنامه بسیار خوبی داشتند.وتمام پرسنل ایشان را از صمیم دل دوست داشتند .
دانش بالا و اخلاق حسنه ودست باز ایشان در کمک به مردم از خصلت های بارز ایشان میباشد.
ضمنا ایشان شخصی مستقل و اهل خدمت هستند که به هیچ دسته و حزبی وابسته نبوده و وام دار کسی نیستند. به امید روزی که تمام استاندارها این تیپی باشند.
خداوند ایشان را یاری فرماید. عملیات پرواز مشهد

پاسخ
4
رسول ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸

باسلام.
ضمن تبریک انتصاب ایشان به تمامی مردم استان قم.
جدیداً گزینه ای به استاندار محترم جهت تصدی سمت معاون سیاسی امنیتی استانداری قم پیشنهاد گردیده که امید می رود با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های شخص معرفی شده در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی در سطوح مختلف مدیریتی کشور ، استاندار محترم تعمق بیشتری دراین خصوص داشته باشند .
شخص پیشنهاد شده ، آقای دکتر محمدعلی احمدی می باشند که متولد اصفهان و دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک و سابقه 33 سال فعالیت در رسانه ملی را می باشند .
برخی از سوابق مهم مدیریتی ایشان :
معاونت سیما و قائم مقامی صدا و سیمای استان اصفهان به مدت 8 سال ، مدیرکلی صدا و سیمای استان گلستان به مدت 4 سال ، رئیس منطقه یک سازمان صدا و سیما (استان های شمالی و خراسان های رضوی ، جنوبی و شمالی ) به مدت 2 سال ، معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان به مدت 2 سال ، عضو شورای تأمین در استان های اصفهان و گلستان مجموعاً به مدت 12 سال ، مشاور امور استان های رسانه ملی به مدت 2 سال و غیره .

پاسخ
5
رسول ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰

باسلام
ضمن تبریک انتصاب استاندار محترم قم ، جدیداً گزینه ای جهت تصدی سمت معاون سیاسی امنیتی به ایشان پیشنهاد گردیده که امید می رود با توجه به توانمندی های وی در حوزه های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی ، استاندار محترم بررسی و تمرکز بیشتری دراین خصوص داشته باشند .
شخص پیشنهاد شده ، آقای محمدعلی احمدی ، دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک و سابقه 33 سال فعالیت در رسانه ملی می باشند .
برخی از سوابق مهم مدیریتی و پژوهشی نامبرده:
تدریس در دانشگاه های آزاد اسلامی ، پیام نور ، جامع علمی وکاربردی و مرکز آموزش مدیریت دولتی به مدت 15 سال ، معاونت سیما و قائم مقامی صدا و سیمای استان اصفهان به مدت 8 سال ، مدیرکلی صدا و سیمای استان گلستان به مدت 4 سال ، رئیس منطقه یک سازمان صدا و سیما (استان های شمالی و خراسان های رضوی ، جنوبی و شمالی ) به مدت 2 سال ، معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان به مدت 2 سال ، عضو شوراهای تأمین ، اداری ، فرهنگ عمومی ، برنامه ریزی و غیره در استان های اصفهان و گلستان به مدت 12 سال ، مشاور امور استان های رسانه ملی به مدت 2 سال .

پاسخ
2
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵

خیلی انسان شریفیه این آقای صادقی. از قمی های اصیل و قدیمی هستند. خدا پدر بزرگوارش رو هم رحمت کنه. پاک بود

پاسخ
0
امير حسين ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

جناب استاندار هر چه سريعتر در انتصاب معاون سياسي اقدام نمايند

پاسخ