کد خبر ۳۲۰۸۷ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
استاندار قم عنوان کرد :

ارائه بسته‌های حمایتی از سوی دولت برای ورود سرمایه‌گذاران به پروژه‌های اقتصادی

استاندار قم ارائه بسته‌های حمایتی از سوی دولت را در ورود سرمایه گذاران به پروژه‌های اقتصادی دانست و گفت: حمایت از بخش خصوصی در توسعه گردشگری استان ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر  قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار دکتر افشار رئیس امور اراضی کشور طی سخنانی با اشاره به اهمیت حمایت از بخش خصوصی در توسعه استان و کشور اظهار کرد: تسهیل در رویکردها و تعامل با سرمایه‌گذاران در طرح‌هایی که توجیه اقتصادی دارند، انگیزه‌های لازم را در بخش‌های غیر دولتی ایجاد می‌کند.

استاندار قم تلاش مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان در مسئله فرودگاه را مورد توجه قرار داد و افزود: حمایت از کسانی که در این زمینه سرمایه گذاری کرده‌اند، از ضرورت‌های این موضوع است که با برطرف شدن مسائل حقوقی پروژه می‌توان به درخواست‌های افراد سرمایه گذار رسیدگی کرد.

قباد افشار رئیس امور اراضی کشور در این جلسه با اشاره به استقبال دولت از فعالیت بخش خصوصی در توسعه فعالیت‌های گردشگری و سیاحتی اظهار کرد: این مجموعه‌ها در توسعه مجموعه‌های بین راهی و افزایش خدمات دهی به مردم نقشی بسزا دارند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه مجتمع‌های گردشگری در کشور اضافه کرد: در مورد مجتمع‌های گردشگری زیتون و مهتاب در مسیر قم - تهران برای تسهیل و شروع به فعالیت این مجموعه‌ها حداکثر تخفیف‌های قانونی از سوی مراجع دولتی درنظر گرفته شده است.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com