کد خبر ۲۸۴۴۲ انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان؛

آیین شکرانه خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد

آیین شکرانه خادمان، ویژه برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با تقدیر از برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش قم نا ، مراسم شکرانه خادمان، ویژه برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) شامگاه چهارشنبه با حضور قاریان برجسته کشور، استاد شهریار پرهیزگار، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و جمعی از مسئولان فرهنگی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.  

در این مراسم معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ترتیل خوانی عمومی یکی از برنامه‌های پرطرفداری بود که روزانه در ایام ماه مبارک رمضان در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد و به صورت مستقیم از شبکه نور و سه سیما پخش شد.

محمد جواد جهانگیرزاده ادامه داد: علاوه بر این، ترتیل خوانی نوجوانان و بانوان نیز در این آستان مقدس برگزار شد.

وی افزود: حجت الاسلام رفیعی طی سخنرانی‌هایی که ایراد داشتند در معرفت افزایی مخاطبان بسیار موثر بوده و این غیرقابل انکار است.

توزیع ۲۶۰ هزار افطاری در آستان مقدس

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز داشت: روزانه ۲۰۰ هزار افطاری ساده و ۶۰ هزار افطاری گرم در میان زائران روزه دار استان مقدس توزیع شد.

رونمایی از تمبر یادبود ترتیل خوانی

در بخش دیگری از این مراسم از تمبر یادبود ترتیل خوانی در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) رونمایی شد و تعدادی از مسئولان آن را امضا کردند.

در پایان نیز از پیشکسوتان قرآنی همچون خانواده استاد عباس رنجبر، شهریار پرهیزگار، تعدادی قاریان و مرتلان برجسته کشور، اساتید و مفسران قرآن، خادمان فعالیت‌های قرآنی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com