کد خبر ۲۶۴۳۱ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰
مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) خبر داد

فعالیت 7 هزار خادم افتخاری در حرم حضرت معصومه (س)

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: 7 هزار خادم افتخاری در شیفت‌ها و بخش‌های مختلف حرم مطهر حضرت معصومه (س) فعالیت دارند که از این آمار 44 نفر دارای مدرک دکترا هستند.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اشرف عبدی در همایش خدام افتخاری حرم حضرت معصومه (س) که یکشنبه شب در شبستان نجمه‌خاتون برگزار شد، با بیان اینکه خدمت‌رسانی به اهل بیت (ع) قسمت هر فردی نمی‌شود ابراز کرد: خادمان این بانوی کریمه در دنیا و آخرت جایگاه والایی دارند هرچند این افراد در دنیا برای اقدامات خود چشم‌داشت مادی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون برنامه‌های فرهنگی و تربیتی بسیاری برای خادمان افتخاری برگزار شده است مطرح کرد: سال گذشته 600 نفر از خادمان افتخاری به اردوی مشهد مقدس و جمعی دیگر از خادمان به اردوی یک روزه برون‌شهری اعزام شدند.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) از فعالیت 14 کمیته تخصصی برای مدیریت برنامه‌های مختلف حرم مطهر حضرت معصومه(س) یاد کرد و گفت: تاکنون در برنامه‌های مختلف از نظر خادمان افتخاری نیز استفاده شده است.

وی ادامه داد: اکنون 7 هزار خادم افتخاری در شیفت‌ها و بخش‌های مختلف حرم مطهر حضرت معصومه (س) فعالیت دارند که از این آمار 44 نفر دارای مدرک دکترا و 647 نفر دارای مدرک کارشناسی‌ارشد هستند و علاوه بر این بخشی از خادمان در گروه اساتید حوزه و دانشگاه قرار می‌گیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com