کد خبر ۲۸۴۵۴ انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
در مراسم ترتیل‌خوانی نوجوانان در حرم حضرت معصومه(س):

حضور ۱۴۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم

مدیر تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان این که ۱۷ قاری نوجوان و ۶۰ خادم در مراسم ترتیل‌خوانی نوجوانان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) حضور داشتند، گفت: در مراسم ترتیل خوانی نوجوانان، ۱۴۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم حضور داشتند و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) نیز از نخبه‌های قرآنی این مراسم تقدیر و تجلیل ویژه‌ای داشتند.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام و المسلمین زهیر ثباتی مقدم مدیر تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) امروز (25 تیر) در آئین اختتامیه ترتیل خوانی نوجوانان کانون‌های مساجد استان قم و تجلیل از خادمین و مرتلین گروه‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری برتر شرکت کننده در مراسم ترتیل خوانی که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد، عنوان کرد: خداوند در ماه مبارک رمضان کارت دعوت برای همه انسان ها فرستاده است و شما نوجوانان در این محفل قرآنی بر سر سفره‌های نور نشسته‌اید.

مدیر تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) بیان داشت: مسابقات مختلفی در این ماه مبارک برگزار شده است که در این مسابقات باید دل انسان محکم باشد تا در روزهای دیگر سال، بدی نتواند در قلب انسان نفوذ پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم تصریح کرد: محافل قرآنی مانند چراغی است که در قیامت، مسیر بهشت را برای ما مشخص می‌کند.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرماید که خواندن یک آیه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، ثواب خواندن کل قرآن را در ماه‌های دیگر دارد، قرآن کریم، نور است، ولی وقتی در ماه مبارک رمضان باشد، نور علی نور است.

مدیر تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: همه نوجوانانی که در ماه مبارک رمضان در این محفل قرآنی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) حضور داشتند، از سوی آن بانوی بزرگوار دعوت شده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: حال که در این ماه مبارک، کارت دعوت مخصوص داده شده است، سعی کنید که این کارت را گم نکنید و خوبی ها را تا قیامت در سینه خود نگه دارید.

وی عنوان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه مسابقه برای ضیافت و دوستی با قرآن کریم و همه خوبی ها بود، اما نباید فراموش کرد که قرآن کریم را که 30 روز با آن رفیق بودیم، کنار بگذاریم و سعی کنیم که این رفیق همیشه در کنار ما باشد.

مدیر تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) تصریح کرد: اگر امروز با آرامش در کشور زندگی می‌کنیم، نتیجه زحمات امام خمینی (ره)، مجاهدت‌های شهداء و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله) است.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم بیان داشت: در مراسم ترتیل خوانی نوجوانان کانون‌های مساجد استان قم در حرم حضرت معصومه (س)، علاوه بر حضور پررنگ نوجوانان، 60 خادم آقا و خانم، فضای مجلس را نظم می‌دادند.

وی با بیان این که 17 قاری در این محفل قرآنی حضور داشتند، گفت: در مراسم ترتیل خوانی نوجوانان، 140 کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم حضور داشتند و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) نیز از نخبه‌های قرآنی این مراسم تقدیر و تجلیل ویژه ای داشتند.

منبع : شبستان 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com