کد خبر ۲۸۶۴۸ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱

مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم بانوی کرامت برگزار شد‌

مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور تولیت، مدیران و مسئولان و خادمان رسمی و افتخاری در حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش قم نا به نقل از  روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور تولیت، مدیران و مسئولان و خادمان رسمی و افتخاری در حرم مطهر برگزار شد.

آیت‌الله سعیدی از تلاش‌های خادمان حرم بانوی کرامت در برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان و خدمت به زائران حرم کریمه اهل بیت(س) تقدیر کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها رمضان را نماد بندگی خداوند دانست و اظهارداشت: ماه مبارک رمضان وسیله‌ای است که انسان خود را بیازماید تا یک ماه خوردن و آشامیدن خود را کنترل سازد، چشم و گوش و سایر اعضای بدنش را کنترل و در مسیر رضای الهی قرار دهد.

وی ادامه داد: حال‌که انسان به این نتیجه رسیده که می‌تواند یک ماه چنین زندگی داشته باشد، چرا در تمام طول سال این روحیه را در خود حفظ  نکند، ماه رمضان دلیل قاطعی است که ما می‌توانیم و ظرفیت آن را داریم تا در تمامی سال به‌گونه‌ای عمل کنیم که سبب  رضایت الهی باشد.

آیت‌الله سعیدی افزود: اگر ما تمام سال را مانند ماه مبارک رمضان در مسیر بندگی خدا گام برداشته، دعا و استغفار داشته و با قرآن مأنوس باشیم، خداوند رزق مادی و معنوی خود را برای ما مضاعف می‌سازد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com