کد خبر ۲۸۶۸۲ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۸
مدیرکل تامین اجتماعی استان خبر داد

اختصاص شماره تامین اجتماعی به تمام بیمه شدگان قمی

مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: از ابتدای تیرماه 94 تخصیص شماره تأمین اجتماعی (SSN) به یکایک مخاطبان سازمان اعم از اصلی، تبعی و کارفرما در استان قم آغاز شده است.

به گزارش قم نا به نقل از تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در حاشیه بازدید از شعبه یک قم با اشاره به نامنویسی متمرکز مخاطبین اظهار داشت: اختصاص شماره تامین اجتماعی یا همان SSN به مخاطبان پس از احراز هویت و ضمن ارتباط برخط با ثبت احوال استان و بررسی و پالایش روابط بیمه‌ای از طریق ماتریس همپوشانی امکان‌پذیر می‌شود.
وی تصریح کرد: با شناسایی ارتباط اطلاعات بیمه‌ای گذشته مخاطب، شکل‌گیری حساب انفرادی توسط شعب تامین اجتماعی استان قم انجام می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم در ادامه با اشاره به سامانه اینترنتی نمایش سوابق پرداخت حق بیمه و رسیدگی و پاسخگویی به اظهارات و اعتراضات مخاطبین بیان کرد: در راستای ایجاد دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیر حضوری مطلوب، بیمه شدگان می‌توانند سوابق پرداخت حق بیمه مربوطه را در سایت اداره کل تامین اجتماعی استان قم به نشانی www.Qom.Tamin.ir و در بخش خدمات آنلاین(لینک سوابق بیمه)مشاهده کرده و در صورت اعتراض به آن با استفاده از لینک «اعتراض» درخواست خود را در همان بخش ثبت و از طریق منوی پیگیری، پاسخ را مشاهده کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com