کد خبر ۳۱۳۱۳ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰
از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم

کسب رتبه اداره‌کل تامین اجتماعی قم در حوزه حقوق شهروندی و عفاف

اداره‌کل تامین اجتماعی قم در حوزه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استان رتبه «خیلی خوب» را کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی قم، این اداره‌کل در ارزیابی عملکرد ستاد صیانت در بین دستگاه‌های اجرایی استان از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم موفق به اخذ رتبه «خیلی خوب» شد.

سیدمجتبی موسوی، مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با بیان این مطلب گفت: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و نیز برقراری عدالت اجتماعی و اهداف دولت خدمتگزار تدبیر و امید، این اداره‌کل تمام کوشش خود را برای تأمین خواسته‌های ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان به کار برده است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش حقوق شهروندی در ادارات کل، افزود: نه تنها کارکنان ادارات باید آموزش‌های لازم را فراگیرند، بلکه باید حق و حقوق مردم نیز احصا و آگاهی‌ها و آموزش‌های لازم در این خصوص ارائه شود تا مردم در مراجعه به ادارات و دستگاه‌های اجرایی بدانند چه حق و حقوقی دارند.

موسوی به ضرورت الکترونیکی شدن امور در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: با الکترونیکی شدن امور،خدمات‌رسانی در کمترین زمان و به صورت یکسان انجام می‌شود و این خود رضایت مردم را در پی دارد.

وی تصریح کرد: اداره‌کل تامین اجتماعی قم در حوزه عفاف و حجاب امتیاز 93.92 و در حوزه حقوق شهروندی امتیاز 86.27 از مجموع 100 امتیاز کسب کرده است.

گفتنی است در حال حاضر اداره‌کل تامین اجتماعی قم 12 خدمت الکترونیک را در تحقق دولت الکترونیک در حوزه بیمه‌ای استان به مردم ارائه کرده است که کارفرمایان و بیمه‌شدگان استقبال خوبی از این امر داشته‌اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com