کد خبر ۲۸۷۵۵ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۷
به منظور تعیین رئیس جدید صورت می‌گیرد

رقابت 3 کاندیدا برای نشستن بر کرسی ریاست هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم

مجمع انتخابات هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در پنجمین روز مردادماه به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا ، این مجمع با حضور سه کاندیدا و به ریاست رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی ایران و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم روز دوشنبه پنجم مرداد ماه در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود.

برای به دست آوردن کرسی ریاست هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام افراد علاقمند به شرکت در انتخابات این هیئت ورزشی، نفرات زیادی کاندیدا شدند اما بعد از بررسی شرایط و تایید صلاحیت آنها، در نهایت سه نفر جواز حضور در انتخابات را کسب کردند.

بدین ترتیب با اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان قم محمدعلی کریمی، رضا نشعلچی و محمد رشید به عنوان سه کاندیدای نهایی برای حضور در مجمع انتخابات هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی معرفی شدند و رقابت روز دوشنبه، یک نفر از آنها را به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی انتخاب خواهد کرد.

این در حالی است که چهار سال پیش مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با حضور اعضای این مجمع در اداره‌کل تربیت‌بدنی استان قم تشکیل و در رقابت کاندیداهای ریاست این هیئت، محمد خان‌احمدی به‌ عنوان رئیس جدید هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم انتخاب شد.

مجمع سالانه هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در آن زمان با حضور منتظری رئیس وقت فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، عباس جهان‌بینی مدیرکل و رسول منعم معاون وقت اداره‌کل تربیت‌بدنی استان قم و سایر اعضای مجمع به انجام رسید.

در آن مجمع ابتدا مهم‌ترین فعالیت‌های هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در زمان ریاست حسن عباسی رئیس سابق این هیئت مورد بررسی قرار گرفت و سپس نوبت به مدیرکل وقت تربیت‌بدنی قم و رئیس فدراسیون رسید تا ارزیابی خود را از عملکرد این هیئت در سال جاری تشریح کنند.

سپس رأی‌گیری از کاندیداهای احراز ریاست هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با حضور اعضای مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی برگزار شد و در نهایت این محمد خان‌احمدی بود که برای مدت چهار سال مسئولیت ریاست این رشته ورزشی جذاب را بر عهده گرفت.

با گذشت چهار سال از آن زمان و پایان دوره ریاست محمد خان‌احمدی در هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم، ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست این هیئت ورزشی صورت گرفته و اکنون نوبت به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم رسیده است تا رئیس جدید برای مدت چهار سال دیگر انتخاب شود.

مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به‌ منظور انتخاب سکان‌دار چهار سال آینده این هیئت ورزشی قبلا قرار بود روز بیست و چهارم تیرماه سال جاری با حضور رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به‌ عنوان رئیس و نایب رئیس این مجمع انتخاباتی برگزار شود اما به روز دوشنبه پنجم مرداد موکول شد.

این مجمع در حالی برگزار می‌شود که پس از پایان دوره ریاست چهارساله محمد خان‌احمدی در هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم، محمد رشید به مدت سه ماه مسئولیت سرپرستی این هیئت ورزشی را بر عهده داشته و اکنون پس از اداره کونگ‌‌فو قم به صورت سرپرستی، به عنوان یکی از کاندیداها در کنار دو رقیب دیگر برای به دست آوردن کرسی ریاست هیئت کونگ‌‌فو استان قم در مجمع انتخابات این هیئت حضور می‌یابد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com