کد خبر ۴۰۰۶۱ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹
دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی:

رزمی‌کاران در سبک‌های دارای استاندارد به فعالیت بپردازند

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: ورزشکاران علاقمند به رشته‌های رزمی فقط به فعالیت در سبک‌های استاندارد بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،فرهنگ شادنیا که یکشنبه شب برای حضور در مراسم تجلیل از بانوان افتخار آفرین سال 1395 ورزش‌های رزمی استان قم در میادین داخلی و برون‌مرزی به قم سفر کرده بود در سخنانی اظهار کرد: فدراسیون ورزش‌های رزمی جزو چند فدراسیونی است که رشته‌های مختلف زیر مجموعه خود دارد و به همین دلیل مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: دستاوردهای این فدراسیون هم در عرصه قهرمانی و هم در بخش همگانی قابل توجه است، در واقع دو سالی است که در رشد ورزش همگانی رتبه برتر کشور را کسب می‌کنیم و بعد از فوتبال بزرگترین فدراسیون ورزشی ایران محسوب می‌شویم.

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی اضافه کرد: امسال در بازی‌های ساحلی قهرمانی آسیا که در کشور ویتنام به انجام رسید موفق‌ترین فدراسیون کاروان ورزشی اعزامی از ایران بودیم، خوشبختانه تعداد 14 مدال از 24 مدال کسب شده توسط کاروان ایران را ورزشکاران فدراسیون رزمی کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه بسیار مهمی به رزمی‌کاران و علاقمندان به ورزش‌های رزمی دارم، برای فعالیت در سبک‌های مختلف زیر مجموعه این فدراسیون و هیأت‌های استانی حتما با این دو نهاد مشورت کنند و حتما دنبال سبک‌هایی بروند که از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

شادنیا با بیان اینکه تمام احکام صادره برای موضوعات مختلف نظیر مربیگری، داوری، قهرمانی و ... باید به تایید این فدراسیون برسد، تصریح کرد: اگر حکمی به امضا و تایید فدراسیون ورزش‌های رزمی نرسیده باشد به همگان توصیه می‌کنم که قبول نکنند.

گفتنی است: مراسم تجلیل از بانوان افتخار آفرین و موفق ورزش‌های رزمی قم در سال 1395 با حضور فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی، معاون اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم برگزار شد و با اهدای پاداش و لوح تقدیر از این قهرمانان تجلیل شد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com