کد خبر ۲۸۸۱۰ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۱
استاندار قم خواستار شد:

ضرورت تلاش دستگاه ها برای رفع موانع سرمايه گذاری در استان قم

سيد مهدي صادقي استاندار قم توسعه ي اقتصادي استان قم در زمينه هاي مختلف را از اولويت هاي اصلي خود برشمرد و با بيان اينكه اين امر تنها در سايه ي حمايت از بخش خصوصي محقق مي شود گفت: موانع سرمايه گذاري در استان بايد با تلاش دستگاه هاي اجرايي برداشته شود.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار مسئولان يك واحد پتروشيمي طي سخناني بر توسعه ي طرح هاي عمراني و اقتصادي در استان تاكيد كرد.
استاندار قم با تاكيد بر رعايت پيوست هاي زيست محيطي در پروژه هاي سرمايه گذاري، حمايت از صنايع غيرآلاينده توسط مسئولين را ضروري خواند و گفت: در مواردي كه مسائل زيست محيطي نيز وجود دارد بايد راهكار جلوگيري از آلايندگي به سرمايه گذاران ارائه شود.

همچنین استاندار قم در نشست هم انديشي ائمه ي جمعه استان قم اعتماد مردم به روحانيت را پشتوانه ارزشمند نظام عنوان كرد و گفت: مسئولان بايد از اين پشتوانه در جهت خدمت رساني به مردم استفاده كنند.
سيد مهدي صادقي استاندار قم در نشست هم انديشي ائمه ي جمعه استان قم طي سخناني با اشاره به تجربيات 35 ساله ي خود در مقاطع و عرصه هاي مختلف خدمت به نظام اسلامي اظهار كرد: اميدوارم بتوانم با بكارگيري اين تجربيات زمينه ساز تحول در استان قم باشم.


وي با بيان اينكه ائمه ي جمعه رسالت آگاهي و معرفت امت اسلامي را به دوش مي كشند، اهتمام ايشان در ايجاد هم دلي و همنوايي بين مردم و مسئولان نظام را در پيشبرد اهداف مثبت برشمرد و افزود: مسئولان نيز بايد از رهنمودهاي اين عزيزان استفاده كنند.
استاندار قم اين شهر را ام القراي جهان تشيع و مركز اميد مسلمين جهان دانست و افزود: اعتماد مردم به علما و مراجع عظام ديگر نقطه ي اتكا براي عملي كردن برنامه هاي نظام و دولت خواهد بود.
صادقي با اشاره به اهميت تعامل بين مسئولان و ائمه ي جمعه و جماعات افزود: مسئولين نيز با وجود نيت صادقانه گاها در مسير خدمات رساني دچار اشتباهاتي مي شوند كه راهنمايي ها و رهنمودهاي همه ي عزيزان در اين راستا راهگشا خواهد بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com