کد خبر ۲۸۸۴۰ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۲
رئیس دانشگاه پیام نور قم:

المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور در قم برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور قم گفت: المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور با حضور ۱۴۰۰ ورزشکار، داور، مربی و سرپرست در قم برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا ، علیرضا آقا یوسفی در نشست برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان پیام نور اظهار داشت: المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور در قم برگزار می‌شود و کسب این میزبانی برای استان قم از 7 ماه پیش تاکنون با تلاش‌های زیادی همراه بوده است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور استان قم در راستای وظایف ذاتی برای پرورش استعدادهای ذاتی دانشجویان، میزانی هفتمین المپیاد دانشجویان پسر را پذیرفته است و پیش بینی حضور 1400 ورزشکار، داور، مربی و سرپرست را در این مسابقات داریم.

رئیس دانشگاه پیام نور قم گفت: میزبانی این مسابقات بر محور استانداردها و کیفیت برگزاری مسابقات،  ضمیمه کردن فعالیت‌های فرهنگی دیگر در کنار فعالیت‌های ورزشی و  صرفه‌جویی در سال سنگلاخ در جاده اقتصاد کشور استوار بوده است.

آقا یوسفی بیان کرد: هنگامی که برای گرفتن رهنمود خدمت مسئولان قم و آیات عظام رسیدیم، مراجع تقلید  تاکید داشتند که قم به گونه‌ای میزبانی کند که همگان بدانند در استان قم به فعالیت ورزشی در قم اهمیت داده می‌شود.

وی عنوان کرد: از رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در مراسم افتتاحیه دعوت کرده‌ایم و وی قول داده‌اند که اگر در زمان برگزاری مراسم افتتاحیه در ایران حضور داشته باشند در افتتاحیه حضور پیدا می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور قم تصریح کرد: این المپیاد از 8 شهریور آغاز می‌شود و مراسم افتتاحیه آن روز 9 شهریورماه به انجام می‌رسد و پایان مسابقات نیز 13 شهریور است و مسابقات در 11 رشته ورزشی برگزار می‌شود.

آقایوسفی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این مسابقات هماهنگی لازم با دستگاه‌های دولتی استان انجام شده است و تمهیدات لازم را برای برگزاری این مسابقات با ضمائم فرهنگی در قم مهیا کرده‌ایم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com