کد خبر ۳۰۰۱۶ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۸
توهین به ائمه معصومین(ع) در قم!

جیغ و دست و هورای عجیب مجری سیما در قم

مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی دانشجویان پیام نور در ورزشگاه حیدریان در حالی در قم آغاز به کار کرد که با حواشی تاسف باری همراه بود،مجری این برنامه بهمن هاشمی از مجریان صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود که سعی داشت همواره در شاد کردن مراسم سهم داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، این مراسم در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد که با استقبال گسترده مردم ورزش دوست قم همراه بود ،مجری این برنامه بهمن هاشمی از مجریان صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود که سعی داشت همواره در شاد کردن مراسم سهم داشته باشد.

هر چند که هیچ کس مخالف شاد کردن مردم نبوده و نیست و همواره در دین مبین اسلام نیز به آن تاکید شده، اما شادی که همراه با عقلانیت و به دور از توهین باشد،در بخشی از این مراسم بهمن هاشمی مجری برنامه در اقدام تاسف باری خطاب به مردمی که در مراسم افتتاحیه شرکت کرده بودند گفت: به افتخار حضرت معصومه(س)  همه معصومین، دست و سوت و جیغ!!!!!!

این مطلب توهین آمیز در فضای جو سالن گم شد و شاید کمتر کسی متوجه این حرف سراسر توهین شد اما از یک مجری که به عنوان چهره رسانه ملی نیز مطرح است بعید بود که جایگاه ائمه معصومین(س) و کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) را در حد سوت پایین بیاورد.

این اقدام سراسر توهین آمیز متاسفانه از مسئولان برگزاری المپیاد هیچ واکنشی را در برنداشت و انتظار است مسئولان دانشگاه پیام نور قم رسما از این اتفاق توهین آمیز عذرخواهی کنند.

بار دیگر تاکید می شود شهر مقدس قم و مردم متدین آن و علما و مراجع عظام تقلید هیچ گاه مخالف شادی و جشن مردم نیستند، اما نکته ای که حائز اهمیت بوده این است که نباید به هر قیمتی و با هر گفته ای سعی در شاد کردن مردم داشت.

منبع : برنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com