کد خبر ۲۸۸۵۷ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
دبیر هیئت تنیس قم :

۴ تیم قمی در لیگ برتر تنیس نوجوانان کشور شرکت می‌کنند

دبیر هیئت تنیس قم از افزایش تعداد نمایندگان تنیس قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور خبر داد و گفت: تنیسورهای قمی با ترکیب ۴ تیم در فصل جدید لیگ برتر تنیس نوجوانان کشور شرکت می‌کنند.

به گزارش قم نا ، سید مقتدا خاتمی اظهار داشت: براساس رایزنی‌های انجام شده، تعداد تیم‌های قمی در لیگ برتر نوجوانان کشور افزایش پیدا کرد و در شرایطی که سال گذشته با 2 تیم در این مسابقات حاضر بودیم امسال 4 تیم در این رقابت‌ها داریم.

وی افزود: تیم‌های آریا گرانول، ویونا اسپورت، خاتم و پودر سنگ کارگر تیم‌هایی هستند که در این مسابقات به میدان می‌روند و امید زیادی به موفقیت نمایندگان قم وجود دارد.

دبیر هیئت تنیس قم گفت: این مسابقات از امروز با حضور 13 تیم برگزار می‌شود و ترکیب تیم‌های قمی در این مسابقات را تنیسورهایی بومی تشکیل می‌دهند که در رنکینگ نوجوانان و نونهالان کشور در جمع نفرات برتر هستند.

خاتمی بیان کرد: این نفرات در مسابقات تنیس آپت تهران و رقابت‌های جام رمضان در اصفهان عملکرد بسیار خوبی داشتند و به تیم‌های ملی پایه نیز دعوت شده‌اند و پس از تجربه حضور در فصل گذشته با 2 تیم، امیدواریم امسال روی سکوهای برتر قرار بگیریم.

وی عنوان کرد: تیم آریا گرانول قم با ترکیب سینا یوسف زاده، علی سیفی، عرفان مظاهری و علی دگمه چین در این مسابقات حاضر است و تیم ویونا اسپورت قم نیز با علی صالحی، سپهر سهرابی و رهام عباسی وارد لیگ برتر می‌شود.

دبیر هیئت تنیس قم تصریح کرد: در ترکیب تیم پودر سنگ کارگر، معین طاهری، امین ایمانی و عرشیا کارگر به میدان می‌روند و احسان حامدی، امیر نجفی، سهیل زندی فر و محمد یوسف زاده نیز در ترکیب تیم تنیس خاتم حضور دارند.

خاتمی خاطرنشان کرد: تیم‌های تنیس قم در بخش بانوان نیز به زودی درگیر مسابقات لیگ دسته اول و لیگ برتر بانوان کشور می‌شوند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com