کد خبر ۲۸۷۳۵ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد

رقابت 7 تنیس‌باز قم در لیگ برتر تنیس پسران کشور

دبیر هیئت تنیس استان قم از اعزام هفت تنیسور قم به رقابت‌های فصل جدید لیگ تنیس قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: در چند سال اخیر به سبب برخورداری از بازیکنان نخبه و مستعد رده‌های سنی پایه در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور حضور بسیار خوب و موفقی داشته‌ایم و عناوین ارزنده‌ای نیز نصیب تنیس قم شده است.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر تیم‌های تنیس آقایان و بانوان قم در رده‌های سنی مختلف لیگ و قهرمانی کشور حضور یافته‌اند و از جمله آخرین موفقیت‌ها می‌توان به کسب مقام در لیگ آینده‌سازان و همچنین صعود دو تیم بانوان قم به لیگ برتر تنیس بانوان کشور اشاره کرد.

دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه با اشاره به حضور دو تیم از استان قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر تنیس قهرمانی کشور، ابراز کرد: در صورت حمایت و برخورداری از منابع مالی و تحقق یکی از شاخص‌های ارائه شده از سوی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان مبنی بر اعزام تیم‌های رده‌های سنی مختلف، به دنبال کسب موفقیت در مسابقات سال جاری قهرمانی و لیگ کشور هستیم.

وی تصریح کرد: هیئت تنیس استان قم یکی از مهمترین اولویت‌ فعالیت‌های خود را به برنامه‌های آموزشی اختصاص داده و از این طریق به دنبال افزایش کارایی مربیان و تنیس‌بازان قم است تا در رقابت‌های مختلف داخلی و همچنین بازی‌های بین المللی عملکرد موفقی داشته باشد.

خاتمی خاطرنشان کرد: نتایج به دست آمده از رقابت‌های مختلف لیگ و قهرمانی کشور در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که تنیس قم پیشرفت خوب و قابل ملاحظه‌ای داشته است و اکنون تنیس‌بازان قم در رنکینگ تنیسورهای برتر کشور جایگاه بسیار خوبی برای خود کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال نیز شاهد موفقیت تنیس‌بازان قمی در رقابت‌های کشوری هستیم، بیان کرد: اکنون فصل جدید مسابقات لیگ برتر تنیس رده سنی نوجوانان کشور را در پیش‌ داریم و این پیکارها بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس از هفتم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تنیس استان قم با اشاره به مشخص شدن میزبان برگزاری این پیکارها، بیان کرد: هیئت تنیس استان‌ قزوین میزبانی این دوره از رقابت‌ها را بر عهده دارد و تیم‌های پسران هیئت قم در دو ترکیب مجزا در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم خود را آماده این مسابقات می‌کنند.

وی عنوان کرد:‌ این دوره از مسابقات در حالی با حضور 12 تیم از استان‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد که بر اساس برنامه‌ریزی مسئولین برگزار کننده، مسابقات تنیس لیگ برتر نوجوانان کشور با هدف شناخت نفرات برتر به مدت 9 روز به طول خواهد انجامید.

خاتمی با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات، یاد آور شد: مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور به صورت رفت و برگشت برای تیم‌های شرکت کننده برنامه‌ریزی شده است و به شکل متمرکز دور رفت آن به میزبانی هیئت تنیس استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تنیس‌بازان اعزامی استان قم به این دوره از رقابت‌ها، اظهار کرد: سینا یوسف‌زاده، علی سیفی، ‌علی سید‌صالحی، امین ایمانی، سهیل زندی، ‌احسان حامدی و معین طاهری نمایندگان هیئت تنیس استان قم در این دوره از مسابقات محسوب می‌شوند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com