کد خبر ۲۸۸۶۷ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
سرپرست هیئت کاراته قم :

قم میزبان مسابقات کاراته سبک شیتوریوی کشور شد‌

سرپرست هیئت کاراته قم گفت: قم میزبان مسابقات کاراته سبک شیتوریوی کشور شد و این مسابقات از ۸ مردادماه امسال در قم آغاز می‌شود.

به گزارش قم نا ، علیرضا برخورداری اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌های انجام شده و نظر مساعد فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته سبک شیتوریو شوکوکای یونیون در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در رده‌های مختلف سنی و با شرکت تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و میزبانی این مسابقات به سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم سپرده شده که از وسعت و امکانات خوبی برخوردار است.

سرپرست هیئت کاراته قم گفت: این مسابقات از صبح پنج شنبه 8 مردادماه امسال آغاز می‌شود و با انجام مراسم پایانی در عصر روز جمعه به پایان می‌رسد و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای این مسابقات و ورزشکاران پرتعداد کاراته کا از نقاط مختلف کشور باشیم.

برخورداری بیان کرد: سال گذشته نیز میزبانی مسابقات سبک شوتوکان ایران به استان قم واگذار شد و 500 کاراته کا در این سبک در قالب حدود 15 تیم در این مسابقات حضور پیدا کردند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: تیم‌های کاراته استان قم امسال در مسابقات لیگ‌های پایه کاراته کشور شرکت می‌کنند در حالی که 107 تیم در رده‌های پایه کاراته کشور حضور دارند که چند تیم از این جمع را تیم‌های قمی تشکیل می‌دهند.

سرپرست هیئت کاراته قم تصریح کرد: سال گذشته تیم کاتای شهید زین الدین قم قهرمان لیگ جوانه‌ها شد و در سال‌های گذشته نیز نمایندگان قم هم در لیگ جوانه‌ها و هم در لیگ آینده‌سازان بخش پسران حضور بسیار خوبی داشته‌اند.

برخورداری خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکلات مالی باشگاه‌ها در راه حضور در این مسابقات رفع شود تا تمام ظرفیت کاراته پایه قم با نام استان قم در این مسابقات حاضر شوند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com