کد خبر ۲۸۸۶۸ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
مشاور عالی شهردار قم:

باید از ظرفیت سرمایه‌گذاری بلوار پیامبر اعظم (ص) بهره‌برداری شود

مشاور عالی شهردار قم گفت: بلوار پیامبر اعظم (ص) یکی از پروژه‌هایی بوده که از ظرفیت سرمایه‌گذاری برخوردار است، خدمات رفاهی، تفریحی و مذهبی در این پروژه در نظر گرفته شده که سرمایه‌گذاران در این زمینه می‌توانند ورود پیدا کنند.

به گزارش قم نا ، محسن نصیری با اشاره به ظرفیت سرمایه‌گذاری شهر قم اظهار کرد: سرمایه‌گذاری همواره از جمله موضوعات مورد توجه در شورای شهر قم است که در این زمینه باید به ظرفیت‌های شهر قم توجه شود.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شود که سرمایه‌گذاران به امر سرمایه‌گذاری در شهر قم هدایت شوند، گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند در پروژه‌های زیربنایی سطح شهر ورود پیدا کنند، البته زمینه حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف وجود دارد.

رئیس ستاد ساماندهی تعاملات بانکی و تسویه دیون شهرداری قم خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهر قم باید فراهم شود، زیرا تعداد زائران شهر قم به اندازه مشهد است، ولی مدت کم ماندگاری آنها در شهر قم سبب شده ظرفیت اقتصادی در شهر قم ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه بلوار پیامبر اعظم (ص) یکی از پروژه‌هایی است که از ظرفیت سرمایه‌گذاری برخوردار است، گفت: خدمات رفاهی، تفریحی و مذهبی در این پروژه در نظر گرفته شده که سرمایه‌گذاران در این زمینه می‌توانند ورود پیدا کنند.

نصیری یادآور شد: پروژه‌های رفاهی و گردشگری از جمله بخش‌هایی است که می‌توان در آنها سرمایه‌گذاری کرد؛ فاز چهار و پنج بلوار عمار یاسر نیز از پروژه‌های دیگر دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان اینکه از طریق اوراق مشارکت و تسهیلات بانکی می‌توان برای شهرداری‌ها درآمد کسب کرد، گفت: اوراق مشارکت برای پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) در سال‌های گذشته منتشر شده و باید میزان آن را به بانک عامل پرداخت کنیم.

مشاور عالی شهردار قم یادآور شد:‌ تامین مادی از طریق اوراق مشارکت در فاز چهارم و پنجم بلوار عماریاسر اقدام شده است و این پروژه با توجه به ترافیک هسته مرکزی شهر، به صورت موازی با خیابان شهدا و ارم اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش از سررسید اوراق مشارکت فاز چهارم و پنجم پروژه عماریاسر، برگزاری جلسات با مدیر عامل بانک تجارت در دستور کار قرار گرفت یادآور شد: ستاد ساماندهی تعاملات بانکی و تسویه دیون شهرداری در زمینه دیون شهرداری قم فعالیت می‌کند و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com