کد خبر ۲۸۸۸۰ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
استاندار قم مطرح کرد

توجه به راهبرد شایسته سالاری در حوزه بهداشت و درمان

استاندار قم شایسته سالاری و استفاده از متخصصین در زمینه بهداشت و درمان را امری لازم برشمرد و گفت: باید با تعامل و همکاری زمینه ارتقای بیش از پیش سلامت در استان قم را فراهم کنیم.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنانی بر ضرورت تلاش برای کاهش دغدغه‌های مردم در زمینه بهداشت و درمان تاکید کرد.
استاندار قم با اشاره به آغاز طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید، این طرح را در راستای بهره‌مندی مردم از خدمات درمانی بسیار مهم برشمرد و افزود: خوشبختانه در مدت حدود یک ساله شاهد ارتقاء و توسعه شاخص‌های بهداشت و درمان در کشور بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه توسعه باید در همه بخش‌ها به صورت متوازن صورت بگیرد، توجه به مسئله پیشگیری را امری ضروری تلقی کرد و گفت: استفاده از تجربیات کشورهای پیشرو و موفق در این زمینه بسیار راهگشاست.

صادقی با بیان اینکه هزینه کردن در بخش پیشگیری نوعی سرمایه گذاری برای داشتن نسل سالم در آینده است خاطرنشان کرد: درمان به مراتب دارای هزینه‌های بیشتری نسبت به پیشگیری است.

استاندار قم همچنین شایسته سالاری و استفاده از متخصصین در زمینه بهداشت و درمان را امری لازم برشمرد و افزود: باید با احساس مسئولیت، تعامل و همکاری زمینه ارتقای بیش از پیش سلامت در استان قم را فراهم کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com