کد خبر ۳۲۲۷۶ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱
استاندار قم خواستار شد:

سبك زندگی ائمه ی اطهار عليهم السلام الگوی آمران به معروف باشد

سید مهدی صادقی استاندار قم با بيان اينكه امر به معروف و نهي از منكر بايستي در همه ي ابعاد زندگي اجتماعي باشد گفت: سبك زندگي ائمه ي اطهار عليهم السلام الگوي آمران به معروف باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم در ديدار حجت الاسلام سليم زاده دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان قم طي سخناني بر ضرورت اجراي امر به معروف و نهي از منكر در همه ي ابعاد فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي تاكيد كرد.
استاندار قم سيره ي ائمه ي اطهار عليهم الاسلام در خصوص امر به معروف و نهي از منكر را مورد توجه قرار داد و افزود: از سبك زندگي اين بزرگواران در همه ي عرصه ها بايستي الگو گيري شود.
نماينده عالي دولت در استان با تاكيد بر صداقت و خوش رفتاري متوليان امر به معروف افزود: در بسياري از مواقع عملگرايي موثرتر از ساير روشها است.
صادقي همچنين رعايت شان افراد جامعه و همچنين تذكر توام با احترام را در راستاي تاثيرگذاري ضروري برشمرد و خواستار توجه آمران به معروف به اين مهم شد.
حجت الاسلام سليم زاده دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان قم نيز در اين جلسه ضمن ارائه گزارشي از فعاليت هاي انجام شده از طرح برگزاري دوره هاي آموزشي امر به معروف و نهي از منكر براي كسبه و بازاريان خبر داد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com