کد خبر ۲۸۹۵۹ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
معاون پارلمانی وزارت ارشاد اسلامی خواستار شد

همکاری مدیران استانی برای تحقق رشد اقتصادی و فرهنگی

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار هماهنگی مدیران استانی با مدیران فرهنگی برای رشد اقتصادی و فرهنگی استان شد.

به گزارش قم نا ، حسین نوش‌آبادی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در سالن شهید آوینی این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی بسیاری در طول سال در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری جشنواره امام رضا (ع) یکی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: جشنواره امام رضا (ع) در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود که این جشنواره در 200 نقطه از جهان برگزار خواهد شد و 500 نفر از بزرگان حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها از داوران این جشنواره خواهند بود.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه قم مرکز جهان تشیع است گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم می‌تواند در راستای خدمت به اهالی فرهنگ از وجود مراجع تقلید و حوزه علمیه استفاده کند.

نوش‌آبادی تصریح کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وجود طلاب و اساتید حوزه علمیه استفاده می‌شود تا به نوعی بتوانیم از این پشتوانه علمی و فقهی در راستای فعالیت‌هایمان استفاده و بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به انتظارات مدیران فرهنگی از مسئولان حوزوی گفت: امیدواریم مدیران حوزوی مانند گذشته یاری‌دهنده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند تا به این وسیله بتوانیم در جنگ نابرابر فرهنگی با دشمنان پیروز شویم.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که در استان می‌توان از آن استفاده کرد، استفاده از ظرفیت اقتصادی و فرهنگی است و در این خصوص شهرک چاپ و نشر در قم ساخته شده است.

نوش‌آبادی با اشاره به همکاری و هماهنگی مدیران استانی با یکدیگر، گفت: ما امروز نیازمند ارتباط مدیران استان با مدیران فرهنگی هستیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com