کد خبر ۲۸۹۸۱ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۹
معاون فرهنگی وزیر ارشاد:

وزارت ارشاد حساسیت ویژه ای نسبت به قم دارد

سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل ارشاد استان قم اظهارد اشت: قم دارای جایگاه و پایگاه ویژه ای در کشور و حتی جهان اسلام دارد و به همین منظور وزارت ارشاد حساسیت ویژه ای نسبت به قم دارد .

به گزارش قم نا به نقل از قم فردا ،  سید عباس صالحی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل ارشاد استان قم اظهارد اشت: قم دارای جایگاه و پایگاه ویژه ای در کشور و حتی جهان اسلام دارد و شهری است که در تصمیم گیری های سیاسی دارای نقش مهمی است .

وی قم را دارای پایگاه مهم گسترش فرهنگ دینی در کشور دانست و افزود: شهر قم با وجود حوزه علمیه یک شهر بین المللی در مذهب شیعه و جهان اسلام است، جایگاه چاپ و نشر این استان در کشور بی نظیر است و وجود شهرک های صنعتی در این زمینه باید با رونق بیشتری روبرو شود.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد تصریح کرد: طبق تعبیری که مقام معظم رهبری در بحث خدمت به این شهر داشته اند، خدمت به قم خدمت به کل کشور  است و این نگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد در زمینه قم وجود دارد.

وی به سابقه ایزدپناه مدیر کل سابق ارشاد قم اشاره کرد و گفت: با سابقه درخشانی که ایشان در زمینه اقدامات نوگرایانه در حوزه داشته اند هم اکنون وی را به عنوان انجام دهنده اقدامات نوگرانه دهه های 60 و 70 حوزه می شناسند و سابقه ایشان در قوه قضائیه این وزارتخانه را بر آن داشت که ایشان را برای این پست مهم انتخاب کند.

صالحی به پیگیری سه ماهه مدیرکل سابق ارشاد قم برای جابجایی اشاره داشت و تاکید کرد: ایشان در این 15 ماه با توجه به ویژگی های شخصی و مقبولیت خود  اقدامات بسیار مهمی انجام داده اند و با پیگیری های ایشان جایگاه سازمانی قم از سه به یک کاهش داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه وزارتخانه حساسیت ویژه ای در انتصاب مدیرکل جدید قم داشته ابراز داشت:با شناختی که از آقای دانشی داشته ایم این انتظار می رود که ایشان هم مانند آقای ایزدپناه بتواند در این مسیر موفق باشد و می طلبد ایشان بتواند یک حلقه ارتباطی قوی با مدیران استان، علما و مراجع عظام تقلید برقرار کند.

پیش از این سخنان ایزد پناه مدیر کل ارشاد قم در مورد 15 ماه فعالیت خود در این اداره کل توضیحاتی را بیان داشت

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com