کد خبر ۲۸۹۷۷ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۸
نخستین بازی از دور برگشت لیگ امیدهای کشور

ماهان‌تندیس قم از سد دبیری تبریز عبور کرد

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در گام نخست از دور برگشت دیدارهای مرحله گروهی لیگ فوتسال امیدهای کشور موفق به شکست تیم دبیری تبریز شد.

به گزارش قم نا ، امسال نیز همانند سال‌های گذشته بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدارهای مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌‌های کشور در گروه‌های دوگانه و با حضور 14 تیم برگزار می‌شود.

در واقع در هر یک از گروه‌های مرحله مقدماتی هفت تیم حضور دارند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت انجام می‌دهند تا بعد از انجام شش بازی در نیم‌فصل نخست و شش بازی در دور برگشت، از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی بروند.

در واقع هر تیم برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور باید 12 بازی در مرحله مقدماتی انجام بدهد تا با احتساب امتیازات کسب شده و مقایسه آن با سایر تیم‌ها، سرنوشت صعود کننده‌ها از مرحله گروهی مشخص شود.

در این میان تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی است که برای به دست آوردن مجوز صعود به مرحله نهایی باید عملکردی بهتری از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی داشته باشد و بدین ترتیب به جمع چهار تیم برتر مسابقات صعود کند.

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در حالی به دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور اعزام شده که در بین هفت تیم حاضر در گروه دوم مقدماتی توانست رتبه سوم را با فاصله‌ای سه امتیازی تا تیم صدرنشین به دست بیاورد.

به هر حال شاگردان علی شریفی در تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم راهی مرحله برگشت شدند و در گام نخست عصر امروز برابر تیم قدرتمند دبیری تبریز به میدان رفتند، دیداری که باید از آن با کسب سه امتیاز خارج می‌شدند و از قضا همین اتفاق نیز رخ داد و نماینده قم با نتیجه‌ای جالب توجه از سد حریف خود عبور کرد.

تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در نخستین دیدار از دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در رده سنی امید برابر دبیری تبریز پیروز شد تا جمع امتیازات خود را از هفت بازی برگزار شده به عدد 14 برساند و بدین ترتیب فاصله این تیم با صدر جدول رده‌بندی نیز کاهش پیدا کند.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول رده سنی امید باشگاه‌های کشور در حالی آغاز شده است که تیم امید ماهان تندیس قم موفق شد در نخستین بازی خود با حساب 5 بر 3 تیم دبیری تبریز را شکست بدهد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را به جمع امتیازات اندوخته شده خود بیافزاید.

در این بازی تیم دبیری تبریز در نیمه نخست دروازه تیم ماهان تندیس قم را دو بار متوالی گشود و با گلی که در دقایق آغازین نیمه دوم وارد دروازه ماهان تندیس قم کرد گام بلندی برای پیروزی برداشت اما به یک باره جریان بازی عوض شد و ماهان تندیس توانست پنج گل وارد دروازه دبیری کند و پیروز میدان شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com