کد خبر ۲۹۱۵۰ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور

ماهان تندیس قم از صعود به‌مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بازماند

تیم فوتسال ماهان تندیس قم از صعود به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور بازماند.

به گزارش قم نا ، تیم فوتسال ماهان تندیس با وجود پیروزی قاطع برابر پرسپولیس خوزستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور موفق به‌کسب جواز صعود نشد.

نماینده قم در پنجمین و آخرین دیدار خود از دور برگشت این مسابقات، برابر تیم پرسپولیس خوزستان قرار گرفت و در یک بازی برتر نسبت به حریف با نتیجه 8 بر یک حریف خود را شکست داد.

در این مسابقه ماهان تندیس در نیمه نخست با ارائه یک بازی برتر 4 بار دروازه تیم پرسپولیس خوزستان را گشود و در نیمه دوم نیز با حفظ برتری خود توانست 4 گل دیگر به ثمر رسانده و برنده نهایی این مسابقه لقب گیرد.

فرهاد فلامرزی و مسلم اولادقباد، دو ستاره این تیم و تیم یاسین پیشرو در لیگ برتر فوتسال بزرگسالان کشور، با به ثمر رساندن 3 گل بهترین های میدان بودند و وحید نظافت نیز برای ماهان 2 گل به‌ثمر رساند.

ماهان تندیس با پیروزی در این مسابقه، چشم‌انتظار عدم نتیجه‌گیری تیم کشاورز قزوین در دیدار برابر طاهای تنکابن بود تا بتواند به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله پایانی شود، اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

بدین ترتیب تیم امید ماهان تندیس قم در شرایطی که فصل گذشته بدون شکست قهرمان لیگ برتر فوتسال امید شده بود با این مسابقات وداع کرد و نتوانست به‌جمع 4 تیم برتر کشور برسد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com