کد خبر ۲۹۰۶۴ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم:

6 رکاب‌زن قم به سومین مرحله لیگ کوهستان کشور اعزام شدند

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از اعزام 6 رکا‌ب‌زن استان به رقابت‌های لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمدکاظم حججی گفت: یک روز بعد از پایان رقابت‌های سومین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان بانوان باشگاه‌های کشور از امروز مسابقات لیگ کوهستان بخش آقایان با حضور رکا‌ب‌زنان مدعی آغاز خواهد شد.

وی از اعزام دوچرخه‌سواران قمی به سومین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور در رشته کوهستان خبر داد و اضافه کرد: رکاب‌زنان قم برای موفق ظاهر شدن در این مرحله تمرینات سخت و طاقت‌فرسایی را سپری کرده‌اند تا در رقابت با حریفان خود نتایج خوبی کسب کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم با بیان اینکه سومین مرحله مسابقات لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری استان گلستان به انجام می‌رسد، افزود: همانند پیکارهای بخش بانوان که در گرگان برگزار شد، رکاب‌زنان بخش آقایان نیز در این شهر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: سومین مرحله مسابقات لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور در بخش آقایان در رشته کراس کانتری برگزار می‌شود و رکاب‌زنان حاضر در رشته دان‌هیل رقابت‌‌های مرحله دوم را انجام می‌دهند تا برترین‌ها مشخص شوند.

حججی اضافه کرد: دومین مرحله لیگ دان‌هیل دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور و همچنین سومین مرحله رشته کراس‌کانتری به صورت همزمان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی کوهستان شهرستان گرگان و هیئت گلستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه‌سواری، سومین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور در رشته کوهستان در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم ادامه داد: تیم اعزامی دوچرخه‌سواری جوانان قم در رشته کراس‌کانتری در حالی به این مرحله از مسابقات اعزام شد که در مرحله نخست و همچنین مرحله دوم این رقابت‌ها موفق به کسب مقام سوم رده‌بندی شده است.

وی در ادامه به ترکیب رکاب‌زنان اعزامی قم در تیم رشته کراس کانتری اشاره کرد و گفت: مجتبی رئیس الذاکرین، محمد آرام و محمدحسین شریفی‌مازودره نفرات تیم اعزامی هیئت دوچرخه‌سواری استان قم به این دوره از مسابقات کشوری هستند، ضمن اینکه در رشته دان‌هیل محمد جعفری، محمدحسین خاکفرجی و محمدعلی علوی ترکیب تیم استان قم را تشکیل می‌دهند.

حججی در ادامه از برگزاری لیگ کورسی کشور خبر داد و اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه‌سواری، از هفته آینده دومین مرحله مسابقات لیگ جوانان و نوجوانان بخش آقایان در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت دوچرخه‌سواران در رده سنی نوجوانان در این دوره از مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور مجاز است و امتیاز آنان 20 درصد بیشتر از جدول امتیازدهی جوانان خواهد بود، ضمن اینکه در پایان فصل مسابقات، کاپ‌های قهرمانی گروه‌های جوانان و نوجوانان به صورت جداگانه اهدا می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com