کد خبر ۴۰۳۸۷ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
رئيس هیأت‌‌‌ دوچرخه‌سواري استان قم خبر داد

رقابت ركاب‌زنان قم در مرحله دوم ليگ كوهستان ايران

رئيس هیأت‌‌‌ دوچرخه‌سواري استان قم گفت: ركاب‌زنان قم در دهه پاياني فروردين ماه با حريفان حاضر در ليگ كوهستان به رقابت مي‌پردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمدکاظم حججی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در دومین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور تیم جوانان و بزرگسالان داریم، ضمن اینکه دوچرخه‌سواران شاخص قم نیز در ترکیب تیم‌های مطرح این لیگ عضویت دارند.

وی با اشاره به رکاب‌زنان قمی حاضر در ترکیب تیم‌های لیگ برتری، عنوان کرد: محمدمهدی شمس به عنوان رکاب‌زن تیم جاینت ایران در این لیگ حضور دارد، سجاد طاهری عضو تیم دوچرخه‌سواری فستوس است و حمید هاشم‌پور به همراه حامد هاشم‌پور نیز در ترکیب تیم دوچرخه‌سواران غرب تهران به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت‌‌‌ دوچرخه‌سواری استان قم با اشاره به زمان و مکان برگزاری دومین مرحله مسابقات لیگ کوهستان باشگاه‌های کشور، اضافه کرد: بر اساس بخشنامه سازمان لیگ میزبانی رقابت‌های مرحله دوم لیگ کوهستان به هیأت‌‌‌ دوچرخه‌سواری استان قزوین سپرده شده است.

وی یاد آور شد: دومین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های کراس‌کانتری و دان‌هیل رده‌های سنی برگزار می‌شود و رکاب‌زنان رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برای کسب عناوین برتر به رقابت می‌پردازند.

حججی با بیان اینکه رقابت‌های این مرحله به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر نامگذاری شده است، اضافه کرد: رکاب‌زنان عضو تیم‌های لیگ کوهستان از 22 تا 25 فروردین‌ماه به میزبانی هیأت‌‌‌ دوچرخه‌سواری قزوین مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تیم بزرگسالان شرکت کننده در مسابقات لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری متشکل از چهار رکاب‌زن و تیم جوانان با ترکیب سه دوچرخه‌سوار به میدان می‌رود، ضمن اینکه 23 فروردین ماه در روز نخست این مرحله، پیکارهای رشته دان‌هیل به میدان می‌روند.

رئیس هیأت‌‌‌ دوچرخه‌سواری استان قم در پایان اظهار کرد: روز چهارشنبه 24 فروردین ماه پیکارهای رشته کراس‌کانتری به انجام می‌رسد و بعد از پایان رقابت‌های این دو رشته در بخش مردان، نوبت به رقابت بانوان رکاب‌زن از روز پنجشنبه 25 فروردین ماه خواهد رسید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com