کد خبر ۲۹۱۱۱ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۳
مدیرکل راه و شهرسازی قم:

۴ هزار واحد مسکن مهر قم در هفته دولت افتتاح ‌می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اعلام خبر افتتاح ۴ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت گفت: در تعهدات مسکن مهر استان قم ۴۶ هزار واحد مقرر شده بود که تاکنون ۳۸ هزار واحد آن تکمیل و تحویل شده است.

به گزارش قم نا ، محسن بهشتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر افتتاح 4 هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت اظهارداشت: در تعهدات مسکن مهر استان قم 46 هزار واحد مقرر شده بود که تاکنون 38 هزار واحد آن تکمیل و تحویل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه امسال سال پایانی پروژه مسکن مهر است، عنوان کرد: مابقی واحدها نیز تا پایان امسال تحویل متقاضیان داده می‌شود.

وی همچنین به احداث کمربندی 110 کیلومتری قم اشاره کرد و گفت: این کمربندی با 21 تقاطع غیرهمسطح و مقاطع اخذ عوارض برنامه‌ریزی شده است.

بهشتی با اشاره به اجرای طرح تعریض محور قم- کهک خاطرنشان کرد:بر اساس آمار تلفات چهار ماهه اخیر در این محور، اکثر فوت‌شدگان و مجروح‌شدگان بخش کهک غیربومی بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به وجود 50 نقطه حادثه‌خیز در استان گفت: هر نقطه حدود 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح تعریض محور لنگرود به ورجان تا پایان سال تکمیل می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com