کد خبر ۳۱۳۸۶ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

تکمیل پرونده مسکن مهر قم در سال 95

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: با ارائه خدمات زیربنایی و برطرف‌سازی برخی از مشکلات تا پایان سه ماه نخست سال 95 پرونده مسکن مهر به عنوان نخستین استان در قم بسته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن بهشتی ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاحیه 3 هزار و 577 واحد مسکن مهر و بلوار شهروند استان قم در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز دهمین مرحله افتتاحیه واحدهای مسکن مهر در استان قم انجام می‌شود، اظهار کرد: تاکنون 46 هزار و 600 واحد مسکن مهر در استان تکمیل شده اما 4 هزار و 900 واحد دیگر باقی مانده است.

وی با تاکید بر اینکه برای ساخت واحدهای مذکور از 25 میلیون تومان تسهیلات بانکی و 35 میلیون آورده متقاضیان استفاده شده است، گفت: با ارائه خدمات زیربنایی و برطرف‌سازی برخی از مشکلات تا پایان سه ماه نخست سال 95 پرونده مسکن مهر به عنوان نخستین استان در قم بسته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از آغاز عملیات عمرانی تقاطع امام علی(ع) و افتتاح بلوار شهروند یاد کرد و گفت: این اداره‌کل از ظرفیت‌های مختلف استانی برای خدمات‌رسانی به مجاوران و زائران کریمه اهل بیت(ع) استفاده می‌کند.

وی با اشاره به بخشی از نیازهای زیربنایی شهرک پردیسان عنوان کرد: با توجه به نبود اعتبارات لازم تاکنون ارائه تسهیلات 30 میلیون تومانی برای متقاضیان واحدهای مسکن مهر در استان قم تحقق پیدا نکرده است که امیدواریم با تدابیر مسئولان بتوانیم در این زمینه نتایج مطلوبی را شاهد باشیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com