کد خبر ۲۹۱۳۱ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

وداع با شکوه پاسداران سپاه استان قم با شهید غواص

پاسداران سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) پیش از ظهر امروز با پیکر مطهر شهید غواص حجت‌الاسلام شیخ شعاعی وداع کردند ، مراسم‌های متعددی امروز و فردا در نقاط مختلف شهر قم برگزار شده و مردم با پیکر این شهید دوران دفاع مقدس وداع خواهند کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مراسم استقبال از شهید غواص حجت‌الاسلام محمد شیخ شعاعی در حسینه ثارالله سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم برگزار شد.
در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، شورای فرماندهی و جمعی از پاسداران همراه بود شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با شهید والامقام شیخ شعاعی وداع کردند.

همچنین در مراسم دیگری در مدرسه علمیه معصومیه قم نیز مراسم استقبال و وداع با این شهید غواص با حضور طلاب برگزار شد.

طبق هماهنگی به عمل آمده مراسم‌های متعددی امروز و فردا در نقاط مختلف شهر قم برگزار شده و مردم با پیکر این شهید دوران دفاع مقدس وداع خواهند کرد.

دانشگاه علوم پزشکی، تیپ امام صادق(ع)، جامعة المصطفی العالمیه، موسسه روایت سیره شهدا، گلزار شهدا و... از دیگر محل‌هایی است که محافل وداع با این شهید والامقام برگزار شد و فردا شب نیز مراسم استقبال و تجلیل از این شهید همزمان با قرائت زیارت جامعه کبیره در حرم مطهر برگزار می‌شود.

پیکر شهید شیخ شعاعی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه همراه با سه شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت چهار راه شهدا تشییع شده و پیکر مطهر این شهید برای خاکسپاری به شهر کرمان منتقل می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com