کد خبر ۳۰۵۳۸ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم:

رکود بر توسعه قم حاکم است / آخر هفته؛ به ترافیک دیدار وزرا با مراجع تبدیل شده اما کاری نمی‌کنند

اسماعیل زارعی کوشا عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم گفت: باید گفت قم در حال حاضر سیری قهقرایی از نظر توسعه‌ای است و رکود نامناسبی بر آن حاکم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، اسماعیل زارعی‌کوشا چهارشنبه شب در دیدار اعضای شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم با حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس و معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: به نظر من، سخت‌ترین دوران انقلاب را می‌گذرانیم و این دوره با هیچ زمانی قابل مقایسه نیست.

وی افزود: عقیده دارم مجلس ششم یک واکسن قوی برای نظام بود و سبب شد تا چند دوره چنان مجلسی تشکیل نشود.

عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم با بیان اینکه در حال حاضر با اوضاع بسیار پیچیده‌ای روبه‌رو هستیم گفت: باید گفت قم در حال حاضر سیری قهقرایی از نظر توسعه‌ای است و رکود نامناسبی بر آن حاکم شده است.

وی ادامه داد: در دوره مدیریت گذشته، فرصت خوبی را از دست دادیم و دعواهای میان مدیران تاثیرات بدی گذاشت و اکنون هم که مدیریت استان تغییر یافته، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و گویا مدیران منتظرند ببینند اوضاع و احوال سیاسی کشور به کجا می‌انجامد.

زارعی‌کوشا با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به قم عنوان کرد: در یک جلسه تمام مصوباتی که قرار بود برای دو سال آینده مطرح شود معرفی شد و همچنین پنجشنبه‌ها و جمعه‌های قم هم به ترافیک دیدار وزرا و مسئولان کشوری با مراجع و علما تبدیل شده و کار خاصی صورت نمی‌گیرد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com