کد خبر ۳۰۷۰۶ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

کارگروه راهبردی بیمه صنایع کوچک در قم تشکیل شد‌

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از تشکیل نشست توجیهی کارگروه راهبردی بیمه صنایع کوچک با هدف تبیین طرح جامع ارائه بسته‌های بیمه‌ای صنایع کوچک خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، امیرهوشنگ طیبی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به همت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و در راستای توسعه بیمه و حمایت از مزایای آن و تسهیل در رونق و کاهش ریسک فعالیت‌های اقتصادی و همچنین عرضه و فروش؛ بسته بیمه‌ای ویژه‌ای برای صنایع کوچک در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم هدف از این اقدام را ریسک کمتر و ضریب امنیت بالا‌تر در فرایند تولید و توزیع عنوان کرد و افزود: در همین راستا کمیته ایی با عنوان کارگروه راهبردی بیمه صنایع متشکل از نماینده بیمه ایران، معاون صنایع کوچک شرکت شهر کهای صنعتی استان و مدیران شهر‌ک‌ها و نواحی صنعتی در این شرکت ایجاد شده که بر فرایند بیمه ایی همکاری ونظارت می‌کنند.

وی وظیفه این کارگروه را بررسی مشکلات موجود صنایع کوچک در استان عنوان و تصریح کرد: با تمهیدات پیش بینی شده دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و سرمایه گزاران مستقر در شهرک‌هاو نواحی صنعتی و تبلیغات لازم، ویژگی‌ها و جزییات نحوه بهره‌مندی از این تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزود: در فرایند اجرایی این تفاهم نامه بعد از برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی لازم نماینده بیمه در شهر کهای صنعتی استان مستقر و نسبت به ارائه خدمات در بسته‌های بیمه اموال، مسئولیت جانی و مالی، مسئولیت کارفرما، شکست ماشین آلات و تکمیلی درمان اقدام می‌کند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com