کد خبر ۲۹۲۳۷ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۲
مسئول تشکل‌های دینی قم:

اطلاعات ۴۰۰ هیئت شاخص قم در بانک جامع ثبت می‌شود

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال اطلاعات ۴۰۰ هیئت مذهبی شاخص و محوری در بانک جامع اطلاعاتی ثبت می‌شود.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام مراد حیدری ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز فرایند تمدید و صدور مجوز جدید برای تشکل‌‌های دینی استان قم اظهار کرد: این اقدام در راستای تهیه بانک اطلاعاتی تشکل‌های مذهبی به ویژه هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در جلسه‌ای که مسئولان تشکل‌های دینی ادارات کل تبلیغات اسلامی ۱۰ استان با حجت‌الاسلام معممی مقدم مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی داشتیم مقرر شد ثبت نام هیئت‌های مذهبی محوری و شاخص در اولویت قرار گیرد.

وی تأکید کرد: امسال تلاش می‌شود اطلاعات ۴۰۰ هیئت مذهبی معیار و محوری و شاخص برای ارائه کد معتبر، وارد بانک اطلاعاتی شود.

به گفته حجت‌الاسلام حیدری، مکانیزه شدن سرویس دهی به تشکل‌های دینی، تسهیل در دسترسی مسئولان و اعضای هیئت امنا به پرونده هیئت‌ها، دسترسی آسان مسئولان هیئت‌های مذهبی به پرونده ثبت شده از طریق کد و رمز و صدور معرفی نامه یا تأییدیه برای سایر نهادهای استان از جمله مزایای اجرای این طرح است.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: تاکنون مسئولان حدود ۳۵۰ هیئت مذهبی فرم تمدید و صدور مجوز جدید را دریافت کرده و ۶۰ هیئت مذهبی فرم مربوطه را پر کرده و تحویل دادند.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: نحوه دسترسی به پرونده و استفاده از بانک اطلاعاتی، در جلسه‌ای به مسئولان هیئت‌های مذهبی آموزش داده می‌شود.

وی از مسئولان هیئت‌های مذهبی قم خواست که در اسرع وقت برای دریافت فرم تمدید و صدور مجوز جدید به اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم مراجعه کنند تا اطلاعات هیئت‌های مذهبی تا قبل از ماه محرم وارد بانک اطلاعاتی شود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com