کد خبر ۳۲۳۵۶ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
مدير اطلاع رساني دبيرخانه دائمي جشنواره هنرآسماني:

بانک اطلاعات طلاب و فضلاي هنرمند تشکيل مي شود

مدير اطلاع رساني دبيرخانه دائمي جشنواره هنرآسماني از برنامه اين دبيرخانه براي تشکيل بانک اطلاعات طلاب و فضلاي هنرمند خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، رمضانعلي بذرافشان در گفت وگويي تصريح کرد: به منظور شناسايي ظرفيت هاي ادبي طلاب، فضلا و حوزه هاي علميه و زمينه سازي تعامل آنان با يکديگر و ارتباط بيش از پيش با ادبا و هنرمندان غيرطلبه و همچنين انتقال تجارب و ارائه آموزه هاي ديني در قالب هاي ادبي و هنري، بانک اطلاعات طلاب وفضلاي هنرمند تشکيل مي شود.

وي هم چنين با اشاره به تهيه اطلاعات طلاب وفضلاي هنرمند توسط مراکز ونهادهاي مختلف فرهنگي حوزوي به اشکال مختلف افزود: متاسفانه هيچ يک از اين جمع آوري هاي صورت گرفته جامعيت لازم را نداشته وبرهمين اساس دبيرخانه دائمي جشنواره هنرآسماني علاوه براهتمام به فعاليت هاي هم سو در اين راستا، خواستار ارسال زندگي نامه ادبي و هنري طلاب و فضلاي هنرمند به اين دبيرخانه مي باشد.

مدير اطلاع رساني دبيرخانه دائمي جشنواره هنرآسماني ادامه داد: اين دبيرخانه علاوه براينکه براي تهيه اطلاعات به صورت انفرادي به سراغ طلاب و فضلاي هنرمند خواهد رفت، از مراکز ونهادهايي که اين اطلاعات را جمع آوري کرده اند انتظار دارد تا جهت تطبيق و تجميع اطلاعات مرتبط با دبيرخانه دائمي جشنواره هنرآسماني ارتباط حاصل کنند.

وي گفت: طلاب و فضلاي هنرمند و مراکز فرهنگي حوزوي مي توانند فرم تفصيلي مذکور را از دبيرخانه دائمي جشنواره هنرآسماني به نشاني قم، 45متري شهيد صدوقي، بلوار شهيد اخلاقي(مالک اشتر شرقي)، پلاک 31 دريافت کنند و انتظار مي رود يک نسخه از آثار توليدي مرتبط با محورهاي مذکور را نيز جهت تکميل بانک آثار توليدي طلاب هنرمند تحويل نمايند.

بذرافشان با بيان اينکه چهارمين جشنواره هنرآسماني در محورهاي داستان، شعر و پژوهش هنر با موضوع ويژه سبک زندگي طلبگي و نقش روحانيت در انقلاب و دفاع مقدس در بهمن ماه سال جاري برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاري اين جشنواره تهيه بانک اطلاعات طلاب و فضلاي هنرمند در محورهاي مذکور در اولويت کاري اين دبيرخانه مي باشد.

وي اظهارداشت: بانک اطلاعات طلاب وفضلاي هنرمند در رشته هاي هنرهاي نمايشي و هنرهاي تجسمي از اولويت هاي بعدي اين دبيرخانه مي باشد، که اميد است همزمان با اتمام دوره بعدي جشنواره هنرآسماني، تهيه اين بانک اطلاعاتي به اتمام برسد.  

علاقه مندان جهت ارسال زندگينامه و ارتباط با دبيرخانه دائمي جشنواره هنرآسماني مي توانند با شماره تلفن هاي 32919008 و 32917089-025 و پست الکترونيکي info@.honareasemani.ir تماس حاصل کرده و يا به نشاني اينترنتي www.honareasemani.ir  مراجعه کنند.

منبع : اریا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com